HanZl Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hei! Har en BMW 318i 91mod, i di siste dagene har jeg merket når jeg skal prøve å spyle på spylerveske på vinduet at den går treigere og treigere (Spylerveksestrålen). Til slutt virket den ikke i det heletatt! Har skiftet pumpe, men det hjalp ikke, den lager eller ikke lyd når man tryker inn spaken. Har sjekket om det kommer strøm helt frem til pumpen (pluggene var ikke montert i pumpa når jeg testa) lå det hvilespenning på ca 1v og når noen trykker i spaken havner den på ca 12v og viskerene jobber. Men når den er tilkoblet pumpa (Som er helt ny) ser jeg at det ikke kommer noe strøm + viskerene jobber ikke i det heletatt! Er det reele eller sikringer som har sammenheng med dette? Har sjekket sikringene og reelene i motorrommet, alle så greie ut der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willander Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Sjekket at du ikke bare er tom for spylervæske? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanZl Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Det er nok spyleveske på tanken ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanZl Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ingen som vet? Dårlig jording under rattstammen? Reele som er gåent? (Sitter reelet under rattsammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qstein Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Men visst du fikk strøm helt henn til pumpa så burde den jo svive? er ikke en brukt pumpe a? kan hende den og er defekt. kjør an direkte på batteri? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Sjekk at det ikke er brudd på slanger eller at de ikke ligger i klem en plass :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HanZl Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Når jeg kobbler pumpe direkte til batteriet begynner den og pumpe og spylerveska kommer ut. Kan være spylemodulen eller dårlig gjord ved rattsamme eller noe. Siden normalt bruk av viskerene virker så må modulen virke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg