spidi Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Er det noen som har eller vet hvor jeg kan få kjøpt dørlister til g60 breddere til golf 2, 2dørs smale lister med klips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 de er vel gått ut av produksjon.... hender det dukker opp noen brukt en gang i blandt, men de er dyr... e-bay kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spidi Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 de er vel gått ut av produksjon....hender det dukker opp noen brukt en gang i blandt, men de er dyr... e-bay kanskje? har sett på huggeri uten hell, får se meg litt om dukker vel opp noe takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Bare å si ifra hvis du finner noen, for da kjøper jeg dem før deg :P heh har prøvd å få tak i lenge nå, men uten hell.. Lykke til:) Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 hvilken lister dere egentlig mener ? jeg har noen liggende Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Ebay har titt og ofte, da spessielt ebay.co.uk :) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spidi Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 jeg mener de smale listene som er til golf g60,16v hører til breddere til g60 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 eg har breie lister til 4 dørs. lakkerte. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Derbi GPR Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 trur jeg har sett noen ¨på en delebil på norskbildelsenter om jeg ikke husker feil.. lykke til med leitinga:) Siter Syncro Driver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spidi Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Takk for tipset derbi gpr :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 trur jeg har sett noen ¨på en delebil på norskbildelsenter om jeg ikke husker feil.. lykke til med leitinga:) Jeg sendte mail til dem for 14 dager siden, og da sa dem at dem ikke hadde noen på lager.. men er ikke sikkert dem gadd å se etter engang :P Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spidi Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 ringte norskbildelsenter de hadde ingen lister inne nå,så jeg får lete videre ingen stress :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg