Gå til innhold

Volvo s40

Ranger emnet


Aamodt

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du ha rettet den ut? kan ikke komme til på baksiden:/

Jeg er veldig usikker på om jeg skal fjerne emblemene:P

 

En oppretter har mange måter:P Kan gi deg en måte som jeg synes var nesten for rar. En kamerat av meg hadde fått bilen sin bulka. Mest sannsynlig en fyr som hadde donka inni. Var en fin bulk, ikke skarpe kanter. Som er ganske lik din, men på et anna sted. Tok en sånn du bruker i vasken til å pumpe med. rød greie. navn??? Uansett bruk en del vann og press ut lufta. ta vekk pinnen og "dra til". Så hører du et *PÅP* og bulken er borte. Kan bare gjøres hvis det er en FIN BULK, ikke skarpe kanter....

Man vet aldri hvilken dag som blir den siste. Så lev hver dag som den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En oppretter har mange måter:P Kan gi deg en måte som jeg synes var nesten for rar. En kamerat av meg hadde fått bilen sin bulka. Mest sannsynlig en fyr som hadde donka inni. Var en fin bulk, ikke skarpe kanter. Som er ganske lik din, men på et anna sted. Tok en sånn du bruker i vasken til å pumpe med. rød greie. navn??? Uansett bruk en del vann og press ut lufta. ta vekk pinnen og "dra til". Så hører du et *PÅP* og bulken er borte. Kan bare gjøres hvis det er en FIN BULK, ikke skarpe kanter....

 

Det må jeg få prøvd om det kan funke er jo ingenting bedre enn det:)

 

Ser du har sotet din s40, lyst til å legge ut bilde?:)

s40 powah!^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke den bulken ut med å bruke en sånn pumpeting :p

Jeg ville slipet vekk lakken, brukt noe som heter "Bulk fikser" eller sveiset fast en plate, for så å nappe bulken ut.. Det måtte såklart sparkles på, for så å grunne/lakke :)

 

Edit: Sikker på at du ikke kommer til der? Mener å huske at jeg har rettet en bulk på en S40 på ca samme plass.. Men kan jo være at jeg husker feil :p

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke den bulken ut med å bruke en sånn pumpeting :p

Jeg ville slipet vekk lakken, brukt noe som heter "Bulk fikser" eller sveiset fast en plate, for så å nappe bulken ut.. Det måtte såklart sparkles på, for så å grunne/lakke :)

 

Edit: Sikker på at du ikke kommer til der? Mener å huske at jeg har rettet en bulk på en S40 på ca samme plass.. Men kan jo være at jeg husker feil :p

 

er sikker på det ja, er jo sånn gitter ting foran som er sveiset fast så kommer ikke til..:(

s40 powah!^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger bare å være et hull i forsterkningene en plass sånn at du kan stikke en retteskje eller noe inn..

 

Blir det forresten soting av rutene dine? Hvor mange % isåfall?

 

Lurer på om bulken er akuratt dekket:P men skal skjekke når den kommer tilbake fra verksted:)

Den er på verktsted for å bytte lamdasonden og nye foringer i girkassa :D og på toppen av det hele betaler forrige eier dette:D

Vet ikke om det blir soting, hva er lov? er det 11%? får man film i så lavt?

s40 powah!^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sweet at forige eier betaler ;D

 

Ifølge regjeringen skulle det ikke vært lov å kjøre bil, så du må ikke bry deg om hva som er lov ;P Bruk lyseste film på alle rutene (bortsett fra frontruten da).. Det blir så fint så! ;)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har kjørt i 4 år med soting, og aldri blitt tatt.. på s40'en min er det den lyseste filmen på alle ruter, den ser du gjennom.. på forgje bil så hadde eg middel soting på alle ruter

 

edit: den lyseste filmen fra mekonomen.. den heter faktisk grå! men det blei akkyrat passe for min del..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Nå har jeg fått litt problemer med bilen,

må kjøpe ny starter i morra, har også problemer med "lugging" når jeg trør flatt:p så tror det enten er luftfilterslangen eller luftmengdemåleren? noen som har hatt dette problemet?

Jeg lurer på om katalysatoren er ødelagt, for det klirrer og lukter veldig fra den. kan det være noe annet? Den er også veldig ujevn på turtallet og svev på 50-150 en stund, men stilte den bare opp på wireen..

Luggingen og det ujevne turtallet kan det ha sammenheng med luftmengdemåleren så det blir feil blanding?

 

Takker for svar:D

s40 powah!^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår