Gå til innhold

Volvo s40

Ranger emnet


Aamodt

Anbefalte innlegg

Ser ikke noe bra ut nei med bare bak:P Så jeg får se etterhvert:)

 

Idag har jeg trukket kassene, skrudd dem fast, lagt kablene skjult fram til forsterkeren.. Jeg har tatt silikon på alle gummilistene, jeg har støvsugt bilen og begynt med plastfornyer på noen av plast listene utenpå.

 

Her er noen nye bilder:

 

SSL11164.jpg

 

SSL11165.jpg

 

SSL11166.jpg

 

SSL11168.jpg

 

SSL11169.jpg

 

Se forskjell på plasten:P

 

SSL11167.jpg

 

Del meninger med meg:)

 

Vet foresten at det var litt tabbe med det lyse trekket xD :P

 

Skal se om jeg kan få fiksa grøftelysene i morra:)

s40 powah!^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 145
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg også er for SVARTE lister :) Men med en gang de ikke er svarte lenger så ser bilen mye værre ut...

 

Det er i hvert fall mye enklere å polere når man har hellakket bil. Tidkrevende å maskere....og om man ikke maskerer må man passe på å ikke få polish på plastlistene... b o r i n g :)

 

Ø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt bra det ja:D mulig det kommer etterhvert.

 

I dag har jeg byttet batteri, byttet olje og olje filter..

Har foresten også byttet pærene i grøftelysene så alt fungerer som det skal!:D

 

Noen som vet hva han har gjort med lyktespylerne?

Hva må til for å lakkere speilene? kan det lakkeres rett på?

Hva heter disse felgene?:)

 

DSC04787-1.jpg

 

Takker for svar:)

s40 powah!^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten er den bilen levert uten lyktespylere, eller har han satt på deksler fra en annen bil..

 

For å lakke speilene burde du matte dem, legge fyller på, pusse og så lakkere :) Om man bruker vanlig grunning blir lakken grov, siden det er struktur på plastikken til speilene, derfor burde du legge fyller :)

 

Navnet på felgene kan jeg ikke helpe deg med, men det er ganske vanlige felger..

 

Uansett så kan du bare sende PM til Texascom her på forumet, er søsteren hans sin bil, og det er han som har gjort alt med den :)

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai, takker for svar :)

 

Bilen ble ikke levert uten, hvis du ser på topicen hans så ser du han har hatt lyktespylere, har sendt pm til han men han svarer ikke.. Ingen som har peiling på hvordan han kan ha gjort det? Hvilken bil kan disse platene ha kommet fra om det er så enkelt?

 

Nå har bilen kommet hjem fra verksted der de byttet en føler i katalysatoren, husker ikke hva den heter:p

Heldigvis er det forrige eier som betaler:)

s40 powah!^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, dette høres jo bra ut det! : )

Skal du ha 5-eike felger, så kan jo Mega Pantera 18" kanskje være noe for deg... :) De har så si like tykke eiker som Masitaly VT5, er ikke dumme de heller skjønner du :)

AlmRacing`s nybil:

2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition!

Førstebil:

2001 - Volvo S40 Sport Edition!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahh det de felgene heter:) har faktisk leta etter de men aldri funnet noe navn:) takk skal du ha!

 

18tommere hvordan vil det passe på s40? å hvordan er det å kjøre på? noen som har erfaring?:)

Felgene var jo svin billige så prisen var det ikke noe sånn å si på:P

s40 powah!^,^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår