ninjaflipp85 Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Jepp det stemmer det, hehe de "korkene" er ikke så store at det gjør noe:P så brukte ikke så mye lim nei:P Å lakke på krom gikk veldig fint, jeg pusset bare med fint papir først så grunnet jeg med ett par strøk, jeg fjernet først emblemet for ville ikke at det skulle bli sort, etterpå klinte jeg det bare på med sika igjen;D Forresten , hvordan lim brukte du? :) Får man bil-lakken på boks montro? Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 Forresten , hvordan lim brukte du? :) Får man bil-lakken på boks montro? det husker jeg ikke:p, men bil lakken for man på boks ja, bare gå til ett bilverksted så bestiller de for deg:) Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 24, 2008 Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 ok ,da er jo den grei. men tenkte litt på av montering av disse viskerne\motoren.. er det en smal sak eller? Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet September 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2008 ok ,da er jo den grei. men tenkte litt på av montering av disse viskerne\motoren.. er det en smal sak eller? jada, går fort. må ha ut lyktene men er ingen problem, bare noen få skruer:) Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 UFF :P tenkte jeg skulle få slippe å demontere halve fronten :P Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 UFF :P tenkte jeg skulle få slippe å demontere halve fronten :P er ikke noe stress, tror jeg brukte 15min å hadde aldri gjort det før så:p Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninjaflipp85 Skrevet September 25, 2008 Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 hehehe , jeg har ALLTID en tedens til å knote mer enn jeg trenger :) men er alltids godt med en røyk å en kopp kaffe etter man har tatt det av , å før man skal begynne å skrue på plass ;) Siter Mvh Mr Eriksen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aamodt Skrevet September 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2008 haha sant:P Noen som vet hvilke pærer som står i grøftelysene?:) skal bytte de å til "superwhitepærer" om jeg finner, om noen vet det så slipper jeg å skru av platene under å styre:p Siter s40 powah!^,^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Oktober 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2008 hei, hvis du er smidig så tror jeg du kommer til fra motorrommet, men er ikke akkurat mye jobb å skru av de platene da.. kanskje 4-5 skruer på hver:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 hei igjen du. jeg har også tatt av lykteviskerene på v40 vår. også lurer jeg på hvordan man får av de som viskerene hviler på? de svarte stygge ståltingene som er under lyktene.. fant heller ikke ut av hvordan jeg skulle komme meg ned til selve viskermotoren, fikk ikke ut lykta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^celica^ Skrevet Oktober 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2008 for d første.. det ligger ledninger klar til tåkelys,(henger fast på det plastdekselet som står der istedenfor lyktene..) Det er bare plug and play, men du må inn på volvo for å programmere det inn med vadis programmet, så di virker ikkje før det, selv med org bryter inni.. tåkelys settet koster ca.1300,- det er H3 pærer... motoren til viskeren henger fast med 2 skruer under lykta, så den må ut,( 4skruer, 2 på hvær side av lykta.. ta vekk blinklyset så ser du hva eg meiner.. trenger ikkje ta av frontfangeren for den jobben!) den metallsaken som viskeren hviler på er bare klipset fast på undersida av lykta, altså ingen skrue, men må ut med lykta altså. deksel fra a4 sine lyktespylere passer over det som du tar vekk! hvis du skjønner? sådet blir ei fin flatt deksel! morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg