Alzeimer Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 kan noen fortelle meg hvordan får jeg ut baksete? du løfter i fremkant på den nedre delen, bare dra. den skal ikke sitte noe spesielt ryggstøtte greia er festa med noen bøyler på hver side. disse bøyer du opp så er det løst nede og henger i to stk kroker opp i ryggen i hattehylla. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 takker for hjelp, skulle bare se under sete etter rust men det så veldig bra ut, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 da er senke fjærene montert forran er bilen 30mm lavere, er ikke kommet så mye bak enda er litt stuk, håper den skall sige litt med tiden, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 ]noen bilder før etter senking før etter noen bilder tatt ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 bynte for arbeid før rust sveising å i dag saga ut i fram skjermene ble litt saging i bagasje rommet å antenna skall bort den å hater foresten folk som lapper rust hull med silikon å blyplater har funnet mye rart i dag ja, er litt spent på denne rust sveisinga er helt fersk på dette område Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 var å bestilte simons sportsanlegg i dag som jeg får til helga. var også å leide meg dekk gass så nå mangler jeg bare plate før jeg kan byne å sveise. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Heldig du!! F..n ! :) min seig ikke ned en mm..! Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 ble litt lavere ja men 30 mm, men hva er vel det, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 fikk pakke i posten i dag, ratt nav å blinklys monterte navet på rattet å skulle sette det på bilen men skuffelsen var stor navet passet ikke på ratt axselen:( det gjikk bedre med blinklysa for de passet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 bynte med litt sveising å i dag ferdig rundt lyktene må spakles litt nå da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 var å handla simoms sports anlegg i dag, tror jeg må ha en rydde aksjon i garasjen en dag synes det er rot overalt. foreløbige kostnader bil 18000kr speil 500kr lykte caps 150kr senkesett 2200kr motor og gir 3000kr exsos2200kr, rattnav 600kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 jobba litt i dag å da, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 vart da kurrant det der! :D du kan ikke krysse det orginale ratt navet med det nye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 får sansynelig det rette navet i morgen, er ikke noe stress skall ikke kjøre med bilen på en god stund enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
super roof Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 noen som vet å få kjøpt crom felger 7x15 er det noen som forhandler i distriktet? hvilke inpress må jeg ha? blir 195 55 15 eller 195 60 15 dekk tenker jeg, drømem er helt klart American Racing Torq Thrust 2, 17 toms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg