tharealbassmachine Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Hey lurer på om dere hvet om noen sanger(ikke basstest) som har lange dype bass frekv.?? :D jeg er klar over att det er liknende tråder men greit å ha en med bare bass låter! Mvh Daniel... Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hey lurer på om dere hvet om noen sanger(ikke basstest) som har lange dype bass frekv.?? :D jeg er klar over att det er liknende tråder men greit å ha en med bare bass låter! Mvh Daniel... Kjøp nyeste AKON, spor 4 er feeet. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 dj sebartus - ring ding ding har en vannvittig bass.. Samt Gaute Ormåsen - Kjærlighet Er Mer Enn Forelskelse. Tro det eller ei. :b Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 three six mafia - late night tip : Ferris Mc - Zur Erinnerung : Michael Jackson - Billy Jean (selvsagt) : YouTube - Michael Jackson - Billie Jean Metallica - Master of Puppets (ikke så veldig dyp bass, men veldig raske bass slag. Verdt å høre): THX - Worls's deepest bass test (det er det navnet jeg har, det er en bass test men det er laget med melodi): Dem jeg kom på nå med det første, kan sikkert legge ut flere hvis du vil ha det. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 My friend of missery med metallica har en fin en. Ikke lang, men kraftig i Of wolf and man Gnarls barkley har flere. Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Veldig mye av det som blir nevnt inneholder ikke noe dyp bass... Akon - Everything som ble nevnt har DYP bass (bra trøkk fra 27 Hz og opp) Akon - Gangsta (27-31 Hz) 3-6.. - late nitie tip chopped and screwed, IKKE den vanlige utgaven (peaker ved ca 27 Hz, men godt med trøkk ned i 22 Hz...) Introen på Jay-Z sitt American Gangster (hovedtyngden rundt 35 Hz, men mye ned til 27 Hz) USDA - White Girl (veksler mellom 30-35 Hz og 56 Hz) Bass Mechanic - Blufunkin (peaker stort sett hele veien fra 25-40 Hz) Hvis du ikke hører det/merker det med disse sangene spiller ikke subben(e) din(e) dypbass ;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ambidex Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Tupac - Violent Siter -Prelude 2,2 VTEC Japanerne sier: "Drit om det ser bra ut, bare det fungerer". Tyskerne sier: "Drit i om det fungerer, bare det ser bra ut". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reimers Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 ekstremt dårlig sang men heftig bass i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PasseG60 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Har ikke hørt den på anlegg med skikkelig dyp-bass, men tror den kan være intens.. (Hørte de på Quartfestivalen.. Da hadde de hakk i playback-plata.. Pinlig.) Siter *blah* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tharealbassmachine Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Veldig mye av det som blir nevnt inneholder ikke noe dyp bass... Akon - Everything som ble nevnt har DYP bass (bra trøkk fra 27 Hz og opp) Akon - Gangsta (27-31 Hz) 3-6.. - late nitie tip chopped and screwed, IKKE den vanlige utgaven (peaker ved ca 27 Hz, men godt med trøkk ned i 22 Hz...) Introen på Jay-Z sitt American Gangster (hovedtyngden rundt 35 Hz, men mye ned til 27 Hz) USDA - White Girl (veksler mellom 30-35 Hz og 56 Hz) Bass Mechanic - Blufunkin (peaker stort sett hele veien fra 25-40 Hz) Hvis du ikke hører det/merker det med disse sangene spiller ikke subben(e) din(e) dypbass ;) hehe de spiller de skal jeg love deg;)det trøkker så fint atte jeg blir kvalm<3<3 Siter Nissan 200sx s13 1990mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 hehe de spiller de skal jeg love deg;)det trøkker så fint atte jeg blir kvalm<3<3 Godt å høre at du er fornøyd ;) Skal komme med flere etter hvert som jeg kommer på de... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica lover Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 da må jeg si: prodigy - smack my bitch up! Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_preben Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 The Prodigy-Mindfield helt villt når bassen tar av:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoTheFo Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 Chamillionare ft. Jibbs - King Kong Siter Hertz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet September 6, 2008 Rapporter Share Skrevet September 6, 2008 benny benassi: change of style Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg