Jetta85 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Har lært så sinsykt mye på VACN forumet! Helt genialt med billige deler fra andre medlemmer også :) Uansett da, 400,- er ikke så mye på et år, er jo tross alt disse bladene, rabatter, forum og treff. Tenk deg at det ikke er mer enn 33,33kr i måneden ;) Siter Volkswagen - das Auto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Hjelpen på forumet er ikke mye å skryte av, men har tjener alltid inn kontigenten fra alle rabattene. Så mottar vi medlemsblader i tillegg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Hjelpen på forumet er hva du gjør den til selv. Lager man en skikkelig post og tenker litt på hvordan andre lettest skal kunne hjelpe deg får du nok hjelp. Men, som nevnt over.. forumet er bare en liten del av hva du "betaler" for. Man får Auto motor sport, klubbblad, egne treff hvor man treffer masse bra mennesker. det er i Vacn som alle andre klubber masse "klikker" eller grupperinger, men finner du ikke en du trives i er det deg det er noe galt med ;) Meld deg inn! Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hiawata Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Har selv vært medlem av VACN siden 2004, hva du vil oppnå av fordeler i klubben er helt opp til deg selv. De første 2 årene jeg var medlem var jeg et rimelig passivt medlem, men fortsatt veldig fornøyd med å betale usle 400,- kroner som jeg lett sparte inn i rabatter. Samt at jeg fikk prøvd meg litt på banekjøring i endel roligere omgivelser enn f.eks. gatebil. De to siste årene har jeg oppsøkt klubben på andre fronter også, og jeg har fått mange nye bekjente samt endel venner som jeg jeg vil være evig takknemlig for. Meld deg inn, få med deg en likesinnet kompis og bli med på hele helgen på hovedtreffet, ta deg noen runder i campen, prat bil i 48t, så ser du at klubben er mye mere enn et forum. Og ja forumet er bra, men farlig vanedannende. Siter Hiawata Prosjekttråd: Golf 2 syncro 1.8Thttp://www.bilforumet.no/prosjektforum/187834-hiawata-s-golf-2-g60-syncro.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 ifra det jeg meldte meg inn på vwaudi forumet,var det en stor overgang for meg. ifra 20 tråder om hvordan man skulle koble neonlys som slo i takt med bassen til mye mer seriøse tråder. der du uansett får svar på det du spørr om. jeg er medlem for 2 året nå, og er storfornøyd. anbefaller å melle seg inn dit! :mat Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Problem! Noen som vet om gjestetilgangen på kjøp/salg delen av forumet åpner igjen for gjester? Har blitt avhengig av å titte innom der en gang i blandt, og sliter nå med absdinenser ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Ble ikke mye klokere av dette :wonder: Lurer på om jeg slår til uansett, greit lei BF nå. Tråder som "Hvordan ser jeg forskjell på golf 1 og golf 2" får meg til å lure på hva jeg gjør her. Er mye bra her og, for all del, men hadde forhåpninger om mye gromt på VACN sine "skjulte" sider. jeg gikk fra dette forum til vacn for litt siden, angrer ikke et sekund, det er mye mer særiøst. slipper snørrunger og eldre som bare kverrulerer og troller hele tia. vell verdt pengene mener nå jeg! mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Februar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2009 Bare å melde seg inn! Nettopp meldt meg inn og er storfornøyd allerede. Ser bare hva folk har skrevet over. Blader og div. rabattet og masse annet snacks + en haug med sosiale sammenkomster, store og litt mindre. Sånn som her i Bergen er det sosialt sammentreff annenhver tirsdag for de som er interessert i det. Og for all del, må aldri sammenligne BF med VACN (hvis det er noen som gjør det da:P) VACN er så mye bedre enn dette greiene her... Og 400,- året? Ingenting! Bare hiv deg på tastaturet og bestill medlemskap! Verdt hver eneste krone! Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orios Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Jeg var medlem for noen år siden og har bare positive ting å si, men kan noen nevne hvor man får rabatter(husker ikke) Finner ikke noe på hoved siden deres. Står medlems fordeler med ikke hvor de har rabatter. Har nå kjøpt vw igjen så nytt medlemskap blir det nok,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raceworld Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 2. året som medlem, og flere skal det bli.. VACN passer nok ikke for alle. De som får lite eller negativ respons er de som monterer styling som overhodet ikke passer eller har noe med VAG å gjøre. Og bra er jo det, holder tross alt oppe seriøsiteten i VACN :) For å ikke nenve alle de omfattende og morsomme prosjektene som er der. Stikkord: S1 rørramme, Golf 16vT midtmontert motor med rwd, Golf 1 med S1 bredding og 20vT motor. Og ikke glem alle 2'er golfene med 1.8 20VT! :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Medlem der siden 2004. Og selv om jeg ikke har hatt VAG på ett par år, så svikter jeg ikke klubben. AMS, Treffpunkt, rabatter/fordeler, og ikke minst norges desidert beste forum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Problem! Noen som vet om gjestetilgangen på kjøp/salg delen av forumet åpner igjen for gjester? Har blitt avhengig av å titte innom der en gang i blandt, og sliter nå med absdinenser ... gjestetilgangen ble fjernet pga til tider dårlig hastighet på forumet grunnet mye folk innpå. kom seg betraktelig etter dette grepet ble tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyrann Skrevet Februar 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 gjestetilgangen ble fjernet pga til tider dårlig hastighet på forumet grunnet mye folk innpå.kom seg betraktelig etter dette grepet ble tatt. Veit du om det blir åpnet igjen? Er vel positivt om de er flere som titter på bila som ligg ut for salg?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Februar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2009 Men ikke possitivt at folk som ikke er medlem kommer å kjøper deler som vi som er medlem ikke har fått med oss enda ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Februar 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Veit du om det blir åpnet igjen? Er vel positivt om de er flere som titter på bila som ligg ut for salg?? tviler på det blir åpnet igjen med det første. bare til å melde seg inn, de 400,- det koster i året det koster sparer du fort inn igjen på rabattene vi har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg