GL 1,6 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Har igjen blitt plaget av hærverk på bilen min. Knekte vindusviskere og antenner er jo greit nok men nå har noen gått hardt til verks på dørlåsen. Selve låsen er faktisk ikke ødelagt, (og ikke har dem kommet inn heller.tydelig amatører på ferde) men dekselet til åpningen er borte. Mitt spørsmål: må hele dørhåntaket byttes eller fåes det kjøpt slike deksler løst? Kan jo fort bli mye vann, møkk og skit som går inn i låssylinderen. Takker for svar. Thomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius88 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Sjekk høggern;) mulig de har noe der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 For å slippe å starte starte en ny tråd, iom at denne hadde riktig tittel for mitt problem, så har jeg et spørsmål. Fjæra som sitter inne i selve håndtaket, som går videre inn i låsesylinderen har blitt for slapp til å kunne "dra rundt" slik at bilen låser seg. Jeg trenger ikke å bytte selve sylinderen, men spørsmålet er om jeg må bytte selve låsen, eller om det er mulig å bare bytte innmaten? Orker ikke to nøkler gitt :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg