JP Racing Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Heisann. Har planer om å kjøpe en VW polo colour concept. Men noe jeg stusset over var at det står 44kw i vognkortet om hk på motor. Noen som hvet om Colour concept ble levert med to forskjellige motor typer eller jeg som bare har sett feil? hvet at colour concept ble levert med en motor på 1.6l og 75hk.. Takker for svar. Siter 96mod Saab 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 min er hvertfall 1.6l og 75hk :) skal du ha gul eller? blir to CC i horten da :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JP Racing Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ok ja er jo det som er vanlig på colour concepten. Den er svart og med helt svart recaro intereøret:D Har bare gått 140000km. ;) Har sett bilen din flere ganger før Klovnster. den er virkelig fin;) liker lyktene dine. Du kjenner vist James også innenfor stereo. Siter 96mod Saab 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 driver med bilstereo ja.. hehe.. på høyt plan vil jeg si :) du får si ifra hvis du vil ha no tips vedr. polo og anlegg da vettu ;) kan det meste der.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Polo color concept ble levert med 1.4L 60hk og 1.6L 75hk :) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 stemmer godt det ja :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JP Racing Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Noen som hvet noe om den motoren 1.4? Veldig mye dauere enn 1,6 L ? Siter 96mod Saab 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 har bare sitti på me 1.3 literen, og etter min mening så er motor ett fett på disse bilene :p går ikke bra uansett :) kunne sitti på me meg en dag, men min er jo NOE tyngre enn standard cc :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Samboeren hadde en helt svart colour consept når jg traff henne.. Stilig bil med riegerfront og masse stæsj.. Den var 1.6, og ja, den går en del bedre enn 1.4. Hva ligger disse på i dag? vi fikk 70 000 for hennes 96 modell for knappe to år siden.. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 de ligger på 40-50.000 ca.. alt etter hvilken stand de er i og hvor modifiserte de er :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JP Racing Skrevet Mars 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 ok. skal betale rundt 30 lapper for denne. Noen som hvet om det er lett å få tak i GTI motor? ser G_yog har det. Siter 96mod Saab 900 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 lurer jeg også på! kona skal muligens handle seg polo nå nærmere sommeren.. greit å vite ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg