TC4EE1 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Motorlampa lyser på Astraen min i nedoverbakke Når lampa lyser går bilen dårlig på tomgang Det er en X16XEL motor! De hele begynnte etter at jeg tok av alle ledningene av motoren grunnet reperasjon! Har hentet ut noen feilkoder! 28, 56, 63, 64, 52, 17, 92, 19, 33, 24 og 22 Vil tro at noen av disse feilkodene er i fra første oppstart etter reperasjonen da jeg glemte å sette på ledningen til motoren. Det var bra i flere dager etterpå! Den slukker etter at motoren er startet, men lyser etter en liten stund Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Motorlampa lyser på Astraen min i nedoverbakkeNår lampa lyser går bilen dårlig på tomgang Det er en X16XEL motor! De hele begynnte etter at jeg tok av alle ledningene av motoren grunnet reperasjon! Har hentet ut noen feilkoder! 28, 56, 63, 64, 52, 17, 92, 19, 33, 24 og 22 Vil tro at noen av disse feilkodene er i fra første oppstart etter reperasjonen da jeg glemte å sette på ledningen til motoren. Det var bra i flere dager etterpå! Den slukker etter at motoren er startet, men lyser etter en liten stund Det KAN være så enkelt som at luftmengdemåleren er i ferd med å streike.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Eller falskluft mellom LMM og gasspjeldhus, hvis slangen er litt gammel og sprukken. Det vises ikke så lett siden den har riller. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel16 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Er nok dette nød programmet som gjør at opelen går dårlig på tomgang. Når lampa lyser så er dette programmet på har jeg fått fortalt. Synes det høres ut som om det er noe feil med EGR ventilen din jeg. Bare ett forslag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Jeg hadde samme problemet. Kjørte diagnose og det vise "falsk luft", dvs at kontakten til luftsensoren var litt løs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC4EE1 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Har funnet ut problemet! Lampa lyste pga. manglene speedsignal så bilen tullet med bensinkutt-systemet. Nå lyser lampa hvis jeg tyner bilen i andregir! Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg