Gå til innhold

Slitne Super Biler

Ranger emnet


MMORE

Anbefalte innlegg

Rostende Sportwagen | Bilder auf eblogx.de

direkte link...

Har nok vert oppe før desse bildene, men er jo ikke noe gale å vise det igjenn.

Det gjør vondt langt inn i sjelen min! jeg hadde nesten gitt livet mitt for noen av de bilene, og der står de uten at noen bryr seg... Forøvrig så er den Ferrarien bak gitter i "Saddam-samlinga", og har nok allerede lidd en grusom skjebne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!

 

Ille å ta feil av en Lamborghini Miura og en 240Z... Fyda! :)

 

Verste utgaven av Miuran gikk jo neesten 300km/h. og da er det snakk om en bil som ble laget på 60-tallet!!

 

Riktignok så var det så som så med aerodynamikken (selv om det ble montert noen forsøk på spoilere)så løftekreftene ble så store og marktrykket så lite på forhjulene at ved toppfart kunne man ta fulle raske rattutslag uten at bilen reagerte....

 

Syns mest synd på Miura'n og Panteran helt klart.. Og F40 hvis den er ekte da!?

Syns hjulene lå litt langt inni hjulbuene bak??

Uansett så ruster ikke en F40 siden den er laget i carbonfiber.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF!

 

Ille å ta feil av en Lamborghini Miura og en 240Z... Fyda! :)

 

Verste utgaven av Miuran gikk jo neesten 300km/h. og da er det snakk om en bil som ble laget på 60-tallet!!

 

Riktignok så var det så som så med aerodynamikken (selv om det ble montert noen forsøk på spoilere)så løftekreftene ble så store og marktrykket så lite på forhjulene at ved toppfart kunne man ta fulle raske rattutslag uten at bilen reagerte....

 

Syns mest synd på Miura'n og Panteran helt klart.. Og F40 hvis den er ekte da!?

Syns hjulene lå litt langt inni hjulbuene bak??

Uansett så ruster ikke en F40 siden den er laget i carbonfiber.. :)

Tviler utrolig sterkt på at den er ekte, da jeg ser en del ting som ikke virker helt riktige. Som bl.a. vinduet, felgene og så synest jeg det var noe rart med fangeren (annet enn at den er knekt)... Også mener jeg å huske at jeg har lest det der en kit-car..

F40 var forresten ikke _bare_ carbon og kevlar, men en stor del.. den har forresten også verdens dårligste finish, da karroseri-glippene er støgge og unøyaktige osv. Men den har da sjel så det holder!

 

Jeg vil ha miura'n!

EDIT: Leif var her. Vil også pressisere at det jeg mener er at karroseriet ikke var _BARE_ carbon og kevlar. (etter det jeg har lest og hørt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår