lovemachine Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Kjøper rimelig Cd-spiller. Kjekt om den tar mp-3. Helst i nærheten av Rogaland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Selger min (kjøpt fra Pioneer forhandler i Larvik i juni) Pioneer Bilstereo DEH-P3500MP (CD/MP3/tuner-spiller) nå! Jeg har nemlig bilen inne til vinterlagring, og har planer om å skaffe en annen CD-spiller til våren. (Jepp, noe som er litt grommere visuellt) Antatt pris mellom 2000-2500... Mener å ha kvittering og all dokumentasjon for spilleren også... Jeg har iallefall bare gode erfaringer fra denne, og vet den scoret høyest blant spillere under 5000 i Autofil test et par måneder tilbake... Send meg PM eller email: eric@lomme.no hvis du er interessert... Her har du noe info: Generelt Produkttype Radio / CD / MP3-spiller Destinasjon Kjøretøy Produktformfaktor Full-DIN - enhet i instrumentbordet Bredde 17.8 cm Dybde 15.7 cm Høyde 5 cm Vekt 1.4 kg Type frontdeksel Avtakbar Lydsystem Systemkontrollbuss IP-Bus Lydmodus Stereo Lydeffekter Front Image Enhancer (FIE) Equalizer Ja Skjermkontroller Volum, fader, balanse, lydstyrke Maks utgangseffekt / antall kanaler 50 watt x 4 Uavbrutt strøm / antall kanaler 27 watt x 4 Overgang Aktiv primærfokus Lavpassfrekvenser 160 Hz, 250 Hz, 100 Hz Innebygd skjerm LCD Skjermbelysningsfarge Hvit Vekslerkontroll for CD Ja Klokke Ja (digital) Andre egenskaper Telefondemper, vippekonsoll, CD-tekstfunksjon, satelittradio kontroll avstemmingsknapp, TV-kanalvelgerkontroll Equalizer Equalizertype Parametrisk Antall equalizerbånd 3 bånd Senterfrekvenser for equalizer 40 Hz, 80 Hz, 100 Hz, 160 Hz, 200 Hz, 500 Hz, 1000 Hz, 2000 Hz, 3000 Hz, 8000 Hz, 10000 Hz, 12000 Hz Øknings-/kuttomfang for equalizer ± 12 dB Fabrikkinnstillinger for equalizer Naturlig, kraftig, Super Bass, Tilpasset, Vokalt, Flat Antall fabrikkinnstillinger for equalizer 5 Antall brukerinnstillinger for equalizer 1 Radio Type Radiokanalvelger - AM/FM Tuner Frekvensrekkevidde FM: 87.5 - 108 MHz, LB: 153 - 281 kHz, MB: 531 - 1602 kHz Kanalvelgerskjerm LCD display Antall forhåndsinnstilte stasjoner 24 forhåndsinnstilte stasjoner Antall forhåndsinnstilte AM-stasjoner 6 forhåndsinnstilte stasjoner Antall forhåndsinnstilte FM-stasjoner 18 Responsbåndbredde 30 - 15000 Hz Signal-til-lydforhold 75 dB Støttede RDS-funksjoner TP, AF, PI, PS, TA Andre egenskaper Forhåndsinnstillingstaster, beste stasjonsminne, D4Q, DX/LO-switch CD System Type CD/MP3-spiller Produktformfaktor Enhet i instrumentbordet Instrumentbordenhetskapasitet 1 x CD Medielastetype Sporlasting Playback modi Intro-skann, tilfeldig avspilling, gjenta alle sporene, ett-spors repetisjon Responsbåndbredde 5 - 20000 Hz Signal-til-lydforhold 94 dB Dynamisk rekkevidde 92 dB Platetittelminne Ja CD-R-kompatibel Ja CD-RW-kompatibel Ja Koblinger Koplingstype 2 x lydutgang ( RCA phono x 2 ) 1 x kontrollbuss for systemkomponenter Diverse Tilleggsutstyr inkludert Skjermplate for bæreveske Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Gå inn på http://www.megabillig.com og se der..... Jeg handlet nettop med dem og er veldig fornøyd! Kan få veldig billige spillere hvis du ikke er veldig nøye på radiodelen. Litt dyrere for spillerne med Europeisk radiotuning, men uansett mye billigere enn hos forhandlere i Norge:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by S-2000 Selger min (kjøpt fra Pioneer forhandler i Larvik i juni) Pioneer Bilstereo DEH-P3500MP (CD/MP3/tuner-spiller) nå! Antatt pris mellom 2000-2500... Mener å ha kvittering og all dokumentasjon for spilleren også... Hvilken pris antyder du? Hvis det er snakk om opp mot 2500 uhhmmwhat? , er det jo like greit å kjøpe en helt ny: http://www.bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=525 Ingen andre som har noe å selge. Greit å ha litt å velge i :) :cool: uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Du får jo helt ny Pioneer DEH-P5500MP til 1899,- på http://www.megabillig.com Eneste som er med radioen er at den scanner oddetall istedenfor partall. Funker veldig bra. Greit med MP3 spiller også da. Inkl. 2 års garanti! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 du kan få sony xplod spilleren min, ca ett år gammel, som ny, for 500? Det er den billigste spilleren, tar cdrw og støtter cdtext.. rødt lys, og sølv spiller.. egentlig veldig pen, utseende og teknisk som ny Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet November 8, 2003 Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Selger min clarion for 1500,- Ca 1 år gammel, har ikke vært brukt de siste to måneder grunne kjøp av ny spiller. Tar ikke mp3 da, men ellers en ok spiller To linjeutganger og en linjeinngang. Ta kontakt hvis du er intr. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg