ExceL Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Tenkte bare på en liten ting.. Mange som sier de har handla 763 trykkplate, (forsterket) og standard lamell.. Må jeg kjøpe en ny standard lamell? eller kan jeg bruke en så å si ny lamell jeg har fra en b230f? Bare handle ny trykkplate lissm...? Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Gantenbein Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 du kan bruke den gammle hvis den passer. men hadde kjøpt ny hvis den er veldig slitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Aha, ja jeg sa jo jeg hadde en så å si ny lamell fra en b230f, kjørt ca 5 mil med.. så vil anse den som ny ja.. og ikke veldig slitt.. men kan jeg bruke den sammen med den forsterka trykkplata? passer jo selvfølgelig overens med kassa da.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 det funker som bare det... Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 det funker som bare det... Takk :D var alt jeg lurte på :P Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Røk clutchen min delvis i dag, b230fk @ 0,85 bar. Så jeg mailet KCL ang. den som ble urlet til her i tråden. Får man med trykkplate og lamell for den prisen eller? Noen som har handlet der?? Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Røk clutchen min delvis i dag, b230fk @ 0,85 bar. Så jeg mailet KCL ang. den som ble urlet til her i tråden. Får man med trykkplate og lamell for den prisen eller? Noen som har handlet der?? Nei, den leveres kun som trykkplate. Alle Sachs racing produkter selges hver for seg. Syntes ikke det var noen upris på den iforhold til andre steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg