matros72 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei! Er det noen her påforumet som har peiling på cd spilleren "sony X-plod" hvet ikke noe nr på den,men kan kjennetegnes med at det er bla.vippe front,mp3.og skifte mellom forskjellige farger på diplayet. Spørsmålet mitt er om det er loudness på denne spilleren?Og i så fall hvordan slår jeg på loudness? Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke har instuksjonsbok til den,og at jeg ikke finner noen knapp det står loudness på spilleren.. Håper noen har peiling på disse spillerne:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Trykk på menu-knappen.. Er inni der enplass. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Ja har vært innom den menyen å d som er tror jeg,men finner ikke ut av d.Er sikkert enkelt når man først vet hvordan man gjør d men... Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hvorfor skal du ha loudness på?? ødelegger jo bare lyden den... Men på en sony spiller så er jo ikke lyden allverden fra før, så kanskje ikke så rart at du mener noe "mangler" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 ødelegger lyden?? Nå er d montert extraforsterker på anlegget,så lyden er d ikke noe i vien med,men d blir jo finere lyd ved lavt volum med loudness da,ivertfall etter d jeg har erfart før.:) Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 ødelegger lyden??Nå er d montert extraforsterker på anlegget,så lyden er d ikke noe i vien med,men d blir jo finere lyd ved lavt volum med loudness da,ivertfall etter d jeg har erfart før.:) Det kan jeg garantere deg at det IKKE gjør, siden loudness kun stiller alle frekvenser opp, og vil i hovedsak kun gi deg høyere volum, men værre sq... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg