ole180 Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Har kjøpt meg ein 940 med FK maskin, saken er den at det bare er ei pumpa på bilen, og det er den i tanken, på ET maskinen og FT maskinen var det jo to, men kan eg bruke FK pumpa og sette på 044 pumpa som hovedpumpe? mater FK pumpa like masse som FT pumpa? Mvh Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Er nesten sikker på at alle FK har hovedpumpe under bilen. Kun de bilene som ble levert med Regina system har hovedpumpa i tanken. Og Regina ble vel bare levert på b230f. EDIT: tror jeg misforstod deg litt, trodde du hadde kjøpt en 940 FK maskin (og ikke 940 med FK maskin). Så hvis du er sikker på at det ikke er noen pumpe under bilen, så tar jeg vel feil :) Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 er nok slik at både nyere 940 og 960 kun har pumpe i tanken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 er nok slik at både nyere 940 og 960 kun har pumpe i tanken. Hmm, jeg har 940 pumpe på bilen min fra 96mod FK, er denne designet til å operere alene? Synes den så litt vel pinglete ut i forhold til hovedpumpa. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 var ein gammel politi bil dette, usikker på modell men er nok 96 eller 97, og det er kun ein pumpa, riktignok så er den ganske så stor, for der som hovedpumpa står på bilen min er det bare ett filter. men kan eg bruka tank pumpa ilag med ei 044 pumpa? holder denne til 500hk? altså tank pumpa.. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 skrota nylig en 940 som skulle være 96 modell. kun pumpe i tanken på den. Filter under bilen der hovedpumpa bruker å sitte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Jeg ser ikke helt poenget her... Du får vel neppe pumpet mer gjennom enn det den minste pumpa klarer, så hvorfor skal du bruke to pumper? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 koffor kje? koffer er det det på ET maskiner og FT maskiner da? første turbo bilen eg har komt borti som har ei pumpa, og tenker også på videre planer, skal først ha 300 oppsettet til viking chip, også gå over til data sprut og litt meir effekt. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Nå tar jeg kanskje veldig feil, så rett meg hvis jeg er helt på jordet. Men hvis du har en pumpe som leverer 150l/t og en som leverer 200l/t så leverer du ikke mer enn 150l/t når de står i serie... Mao så er det lite vits i å putte på en ekstra hovedpumpe under bilen, med mindre også tankpumpen blir oppgradert... Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 ja, er med på den, går sikkert fint med kun den tankpumpen. men snakte med kai på KRB ang 044 pumpa, og hva han anbefalte meg i tanken, da sa han at pumpa i tanken skulle klare 500 hk ilag med 044 pumpå, men går sikkert heilt fint å kun bruke tank pumpa nå i første omgang, og se om det går, men var vist denne pumpen matsjer FT pumpa som står i, min synger på siste verste nå så må ha eg meg ny. og hadde jo vore optimalt å brukt den FK pumpå viss den klarer det;) Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 slenger meg litt på denna! Har nå en 90mod 740 med B230F med lh2.4... som nå får FK Hva må jeg gjøre med bensinpumpene? Skal først å fremst ha den orginal, så chip etc... Rundt 200hk er planen først;) Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 eg hadde F pumpa i tanken, men den tok livet at hovedpumpa:/ så då måtte eg bytta begge. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg