zzxfelix Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 ble påkjørt av en utenlandsk registrert bil, påkjørt bakfra. Det som skjer er at det er ikke eier av bilen som kjører. Og når jeg går ut for å prate med sjåføren, så stikker han av. Sjåføren mister lommeboka når jeg springer etter, men han kommer seg unna. I lommeboka er ingen av kortene lik sjåføren. Saken blir anmeldt, men henlagt da de har stukket fra landet. Typisk??! Nå er skadene takstert til 60 000. bilen kostet 80 000. Men enda er ingenting blitt gjort, siden de som representerer hans selskap ikke har fått politidokumentene. Og ingen har vel fått kontakt med han som eide bilen. De gav han tilbake bilen på falken, men ingen var så lur at de klarte å få ham til å skrive skademelding. Men spørsmålet mitt er at jeg er ikke fornøyd med at bilen blir rettet opp, for den blir jo i dårligere stand enn tidligere. Så jeg skal ha kompensasjon for at den har blitt krasjet, hvis bilen ikke blir kondemnert. Men hvordan blir det med utregning av markedsverdien? Da skal jeg ha igjen mer enn jeg kjøpte den for, men går de med på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hvordan gikk dette? Kjedelig sak, leste en artikkel om slikt for en stund siden, der anbefalte en fyr innen forsikringsbransjen å treffe alt annet enn en utenlandsk bil, da hadde man jobb en stund med å få dekket ting.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 hvorfor mener du at bilen din blir i dårligere stand enn før du kræsja om den blir oppretta? om den er så hardt kræsja at den ikke kan bli 100% igjen så skal den jo kondemneres, og du skal få enda mer penger Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 når du moser en bil.. å bare strekker den ut igjen.. så blir den jo mye mykere neste gang det smeller! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunwave Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 når du moser en bil.. å bare strekker den ut igjen.. så blir den jo mye mykere neste gang det smeller! Er det SÅNN de gjør det ja! Skulle ønske jeg var biloppretter jeg også kiddie Siter __________________ 2003 Audi A4 Avant (x)1995 Mitsubishi Colt (x)1978 Chevrolet G20 Beauville Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 en gammel bil kan vel faktisk bli bedre da med tanke på rust, småbulker, lakkskader osv... en krasja bil er ingen dårligere bil det hvis den er opprettet av gode firma.... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzxfelix Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 saken kom i avisa da:) Jeg tenkte siden bilen har hatt samme skade tidligere også skjer det engang til, at da må metallet begynne å bli svakere? Men jeg har fått hørt at den blir ikke det. Å at det sveises på nytt, så den blir noen ganger sterker. Men uansett må den stå ca.20 dager på verksted og jeg får ikke leiebil, fordi jeg hadde delkasko da jeg ble påkjørt. Jævlig kjipt. Så nå har jeg kasko med leiebil, men nå blir jeg garantert ikke utsatt for lignende saker igjen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
limE - Toledo Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Så saken i adressa ja :) ford puma ? :P Siter - 99 Cougar 2.5 v6 x 94 Toledo 1.8 x 93 Vento 1.9 tdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzxfelix Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 mhm:) I går fikk jeg satt inn bilen på verksted, og fikk leiebil! Så tingen er å klage! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg