endorfun Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 snakker om den "introen" som er på dvden før filmen. hvaslags bil kjører brian før han haiker med hun dama. den røde han racer med? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 er ikke det en eclips a?? samme type som han bruker helt i starten på FnF.. lenge siden jeg så den intron nå så jeg husker ikke..hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 der hvor han kjører botover og trykker på NOS2 knappen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 ja, den ene gangen han trykker på knappen ;) kjører han så mange røde biler da? Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 er ikke det 200sx da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suzuki X Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Er det ikke en mr2 eller en 3000gt? Siter Suzuki tsx 87. Heist,vacumboks, 7,5hk trim,effektanlegg,powerfilter, blåe neon lys skal monteres Skal lakkeres, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by suzuki X Er det ikke en mr2 eller en 3000gt? Trodde først det var Mr2 jeg også,men etter mye slow-mo og stopping fant jeg ikke den hulen bak ruta;)Men det er så styla at man kjenner dem ikke igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by zlinky snakker om den "introen" som er på dvden før filmen. hvaslags bil kjører brian før han haiker med hun dama. den røde han racer med? Det er en 3000GT, uten tvil. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 3000gt , og veilside styling hvis jeg ikke husker feil :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 ser hvertfall ut som veilside ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Der dette kun på DVD utgaven? Kan ikke si jeg husker å ha sett noe sånn når jeg så den på kino... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 stemmer den er ikke på kino'n .. filmsnutten forteller liksom hva som skjer mellom tf&f og 2f2f okidoki Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 så flinke dere er! bortsett fra at det er erebuni styling da :) http://www.cardomain.com/member_pages/view_page.pl?page_id=352101 Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 bare dvd ja...Det som ZLinky glemte å si var at det var på Turbo edition eller hva faen det het...Trykte play movie jeg å leita meg grønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by zlinky så flinke dere er! bortsett fra at det er erebuni styling da :) http://www.cardomain.com/member_pages/view_page.pl?page_id=352101 syns den er finere original,ser grommere ut!Nå ligner den en lekebil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg