barskebean Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Er jo steinmetz styling på den da. (tror jeg) Kan egentlig ikke så mye om bilen, så sorry at jeg spør men hva er diffbrems? Vet det ABS bremser, og diffsperre. Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 steinmetz styling? du har en grill kompis ;) diffsperre har du ikke, men en diffbrems, som låser sikkert 45% så du har god driv på 2hjul ved hjulspinn og ikke står og spinner på et hjul! Men uansett grom bil du har! ta litt bilder gjerne! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
barskebean Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Da er det nok diffbrems på den ja. Vet du om stv og sedan av mv6 er lik motormessig? Slik at de passer om hverandre? Finner jeg en delebil som er stv så kan jeg bruke de delene i min? Siter "Kjørd som et svin, og osa bænsin, og bilen slynga opp og ned.." .: Opel Omega 2.0 16V .: Opel Omega MV6 (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Det kan du vettu, står mange delebiler til salgs av mv6 typen. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyNils Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 men får faktisk litt av å å chippe den plukker du utav katalusator og srtter inn chipp far man ca 244hk i en mw6 Siter sayko racing-1994 chevrolet g30 -1998 passat tdi stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 hmm var akkurat en på OMC som leverte bort hjernen sin til chipping, han var lovet 230hk med papirer, bremsing osv. kostet der etter, han merket nesten ingen ting, så de hestene du får vil jeg si er og kaste penga i dass. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg