Gå til innhold

verdi på min 240?

Ranger emnet


freetexx

Anbefalte innlegg

Bilen blir ikkje verdt 30tusen selv om du bruker 30tusen på den.

Du har et godt poeng der, er veldig mange som tror at om dem koster på bilen så stiger bilens verdi med det dobbelte av hva du kosta på den.

 

Du kommer ikke til å tjene på å bygge en bil for å selge den, Såklart hvis du gjør masse av det selv og det blir et bra resultat så kan det hende at du får mer enn du kosta på den.

Men du tjener så lite på det at du kunne ha finne deg en jobb i kassa på kiwi og tjent bedre.

 

Var jeg deg så ville jeg ha kvitta meg med bilen som den var, eller hvis du ville lakkert den så lakt skikkelig arbeid i det, med bra grunnarbeid og behold bilen.

MVH

Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei og nei og nei.

Den der er jo ikke verdt mer enn det jeg tørker meg i ræva med. Med den motorn og utstyret så tror jeg du bare skal legge deg laaaangt under en orginal bil som har ca samme km,rust og antall eiere. Du skal ikke komme her og tro det er noe bra du har stående!

Fysj og fy, når jeg tenker meg om så vil jeg faktisk ha penger for og i det hele tatt overta den der.bullshit

Perfekt som en veltrimmet Volvo.

BMW, også kalt nybegynnerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei og nei og nei.

Den der er jo ikke verdt mer enn det jeg tørker meg i ræva med. Med den motorn og utstyret så tror jeg du bare skal legge deg laaaangt under en orginal bil som har ca samme km,rust og antall eiere. Du skal ikke komme her og tro det er noe bra du har stående!

Fysj og fy, når jeg tenker meg om så vil jeg faktisk ha penger for og i det hele tatt overta den der.bullshit

 

mulig å være mer frekk el?

-67 VW boble (herbie)

-78 Volvo 242 V8

-78 Volvo 242 4x4 turbo Sheriff Edition

-01 Ford F250 *Powerstroke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig å være mer frekk el?

Det var litt ironi da mann.:)

Det er jo bestandig slik at hvis noen på bilforumet spør hva noe er verdt så kommer det bestandig noen som klarer og si at den er mindre verdt enn en sliten orginal bil.

Med den motoren og ustyret burde han iallefall og klare og få mer enn 20k for den.

Ta den hit til Nord Norge der det er svært tynt med 240 med turbomotor og goutstyr så har den gått fo 40-45 tusen. hehe

Perfekt som en veltrimmet Volvo.

BMW, også kalt nybegynnerfeil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår