AudiC Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hei. Jeg har en Audi 80Coupe 2,3E Jeg lurte på om de 3 instrumentene jeg har der med girspaken skal lyse? Instrumentene er orginale og jeg har sett andre som har lys i de, skal de lyse? eller hva kan være årsaken til at mine ikke lyser? På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Ja, de skal lyse. Sjekk først og fremst pærene! Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 kan være en kortsluttning, en stand, det hadde jeg, men da forsvant også lysa i hovedpanelet Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiffler Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 jeg lurer og på dette har samme problem. men hvordan tar man ut instrumentene Siter Audi Coupe Golf Gti Fiat 1100R Sierra xr4*4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 enkelt å ta ut hovedpanelet, bare ta av dekselet som stitter ved ratte/hendelen, 2 stjerne skruer, enkelt å få ut, kan sitte litt trangt, press litt tilbake mot panelet, p løft opp plasten, panelet sitter vel bare i 2 skuer, litt trangt, men det går. Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg