Quattro_King Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 UFF, ja da var det min tur til og bli offer av disse, "kjør på en ukjent bil" og stikk av folkene!:(:( Var inne på Orkdal Sykehus i ca 40 min, og når jeg kom ut, så H.bakdør slik ut (bilder under), ingen som har lagt igjen telefonnr eller navn Gikk inn til resepsjonen på sykehuset, men ingen hadde sett eller hørt noe, og ingen har kontaktet dem:( Kjørte til Politiet, og dem skulle sette inn en artikkel i Lokalavisen der, men har mine tvil om at jeg får møte/snakke med den som har foråsaket dette Ringte nå gjensidige, ettersom jeg ikke har noen og "legge skylden på", så må jeg ut med 4000,- i egenandel + bonnustap på 30%, UTROLIG surt , men sant:( Skal få takst på skaden, og se om det heller lønner seg og gå utenom forsikringen, men dyrt det blir det alikevell.. Om noen har sette denne hendelsen idag, ved Orkdal Sykehus mellom kl 1130-1210, så blir jeg meget glad om du/dere tar kontakt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Unnskyld meg, hva slags tulling har klart å rygge inn i siden av bilen din?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Unnskyld meg, hva slags tulling har klart å rygge inn i siden av bilen din?? Ja, si det du.. Er SVÆRT interessert i og få vite det jeg også!!! :(:(:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 FY FAEN!!! Så jævla dårlig gjort!:@ Jeg hadde blitt så forbanna at jeg hadde kjørt revva av meg for å finne den "skyldige" bil!! Utrolig trist:( Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Juni 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 FY FAEN!!!Så jævla dårlig gjort!:@ Jeg hadde blitt så forbanna at jeg hadde kjørt revva av meg for å finne den "skyldige" bil!! Utrolig trist:( Ja, skulle vel ha tatt en lørdagstur, men har ikke mistet så mye lakk, sikkert en volvo 240-740 med Panser, hel fanger, som det ikke vises noenting på.. Regner med at han/hun har fjernet alle spor fra sin bil nå, med tanke på lakkrester iallefall... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 Faen det der er UMULIG å ikke kjenne as.. Rart det ikke er noe lakk som har farga av eller noe.. Fantastisk irriterende! Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Juni 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2008 :( *îrritert* Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Å faen, føler med deg. Hjertet mitt knuste når jeg fikk noen riper på min bil, dette er helt tragisk. Det er ingen overvåkningskamerarer på sykehusets område som kan ha sett noe, snakket med vaktselskapet i området? Kanskje de har sett noe.. Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Juni 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 Å faen, føler med deg. Hjertet mitt knuste når jeg fikk noen riper på min bil, dette er helt tragisk. Det er ingen overvåkningskamerarer på sykehusets område som kan ha sett noe, snakket med vaktselskapet i området? Kanskje de har sett noe.. Ja, ikke sant:( snakket med sykehuset, men dem hadde ingen camera som dekket dette området:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Da det fremdeles ikke har meldt seg noen etter at døren på bilen min er blitt vandaliser, ser det ut som at jeg må ta hele kostnaden selv.:(:( I og med at jeg må lakkere , så tenkte jeg og få lakkert øyelokk i samme slengen. Usikker på hvordan bilen vil kle øyelokk, men har lyst til og prøve.. Noen som har noen meninger om dette? Hvor får jeg kjøpt øyelokk ? (er det flere typer?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Var og tok takst på Skaden igår, kom seg MINUMUM på 12.000,-fikk jeg til svar... Men, idag når jeg kjørte til hjemplassen min, så skulle jeg vise bulken til det lokale verkstedet, til min store forbauselse (positivt), så hadde bulken "godt tilbake" igjen!?!?! Så nå vises ikke skaden såå godt lenger, men må jo lakere døra, ny list o.l .. Men hørt med det lokale verkstedet, som mente at jeg ikke trengte ny dør, og dem kunne fikse dette for ca 6.000kr!! (halv pris) men, dem hadde ikke tid til og fikse skaden før i august.. Så nå ser jeg litt lysere på tilværelsen igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Juni 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Fikk også montert resirk-dumpventilen idag (forge), ble ikke så stor forskjell mtp lyd ifra den orginale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Juni 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Godt å høre at det er noe positivt som skjer da :) Ser fram til å se bilen fin igjen! Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet Juni 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 Da det fremdeles ikke har meldt seg noen etter at døren på bilen min er blitt vandaliser, ser det ut som at jeg må ta hele kostnaden selv.:(:( I og med at jeg må lakkere , så tenkte jeg og få lakkert øyelokk i samme slengen. Usikker på hvordan bilen vil kle øyelokk, men har lyst til og prøve.. Noen som har noen meninger om dette? Hvor får jeg kjøpt øyelokk ? (er det flere typer?) Øyelokk har jeg, men jeg har jo ikke den fronten du har da med singelframe.. Autospar.no, Norskbildelesenter.no, Bsbildeler.no Der finner du øyelokk. Jeg bestilte fra NBS. Lykke til!:) Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Juli 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2008 Øyelokk har jeg, men jeg har jo ikke den fronten du har da med singelframe..Autospar.no, Norskbildelesenter.no, Bsbildeler.no Der finner du øyelokk. Jeg bestilte fra NBS. Lykke til!:) ser bra ut på bilen din iallefall!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg