Gå til innhold

Min Audi a4 2005 B7

Ranger emnet


Quattro_King

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Litt updates av ipod tilkoblingen.

 

Har funnet ut at, Man får max 6mapper inne på spilleren, uansett om man har 100mapper på ipoden, så får man bare 6 på spillern i bilen.

 

På hver mappe kan man ha max 99sanger. Så 99 x 6 = 594 sanger får man max.

 

En annen ting er at viss man har en "vanlig" ipod,så får man opp audi ringene og "AUDI", på ipoden, når den er tilkoblett bilen! :)

fikk ikke opp dette på min ipod touch, men på dama sin "vanlige" kom dette opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå blir det chipping, iløpet av Mai:)! Har vert i kontakt med chipsenteret.no, har fått en meget hyggelig pris der.. chippen skulle vist gi meg 200hk og 300nm, så det blir vel merkbart forskjell vil jeg tro

 

Skal også som nevnt tidligere ta DiTec behandling neste fredag, spent på resultatet der også!

 

Neste mods`n blir vel 3-4" endestusser, er litt "pinglette" disse som står på org synes jeg...

 

Vurderer også Åpent luftfilter og resirk dumpventil, noen som har noen annbefalinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverte bilene for DiTec behandlig til Ren Bil Trondheim igår kl 07:00, hentet den kl 16:00, å herregud hvor blank den var!!!

Var nesten sånn at jeg ikke ville kjøre , i frykt for at den ble skitten. Hadde heldigvis med meg cameraet, så jeg kunne dokumentere dette!

 

Dem har til og med tatt motorvask!

 

Skriv gjerne hva dere synes!

 

God helg Folkens!

IMG_2114LargeMedium.jpg

Panseret

IMG_2115LargeMedium.jpg

Taket

IMG_2117LargeMedium.jpg

Motorrom

IMG_2132LargeMedium.jpg

 

Tok et bilde der man ser hvor blå led-lysene er!

IMG_2120LargeMedium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår