Gå til innhold

Min Audi a4 2005 B7

Ranger emnet


Quattro_King

Anbefalte innlegg

  • Svar 317
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nåja.. det kan vel diskuteres.. Dersom du ser på BMWen min, så er den så lite harry du kan få det.. den er helt orginal.. som den skal være..

 

Apropos FTW uttrykket, så var det vel noe som kom på gøy mens jeg fortsatt var gira etter kjøpet.

 

Og uansett, for et latterlig, tragisk og irrelevant svar du kom med..

 

Du skal ikke bli en av de som setter på den nye audigrillen på den gamle audien din mens du er i gang?

 

Tragisk. Bare tragisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir: Har du funnet ut noe mer om ristingen i Xenon-lysene?

Kjøpte meg en A4 avant 2005 i går, og jeg har lagt merke til alvorlig risting/blinking i xenon-lysene særlig når jeg bruker blinklys, girer eller svinger.

 

Tenkte å ringe forhandleren i morgen.

 

Heisann.

Skal på Nybilgaranti-test imorgen, så jeg får se hva dem finner ut der! Kan komme tilbake til hva dem kom fram til her, imorgen! Gratulerer med ny bil da!:) diesel eller bensin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok offtopic i denne tråden!! Dere kan diskutere hvor harry dere er/ikke er en annen plass, ikke i min tråd!!

 

Ang. adapteret så vet jeg ikke hva det heter, pga at det er bestilt igjennom møller.

 

Åja, skal du montere inn en stand også da, siden det er besilt gjennom møller? For er jo flere utvalg på itunes.no

Carless

 

(X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK

(X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Det er bensin 1.6 l. Valgte nyere bil og skinninteriør fremfor større motor ved dette bilkjøpet. ;)

 

Hadde vært kjempefint om du forteller hva de finner ut på testen i morgen. Kjedelig med sånne småting som irriterer.

 

Heisann.

Da er garantiutløpstesten igjennomført til naf, dem fant ikke ut noen til ang.ristingen i xenonlysene, men jeg fikk det påskrevet på "sluttrapporten", slik at jeg kan ta det opp med møller.

 

Skal forøvrig på møller og ta service på onsdag, skal da spørre dem ang. denne ristingen.

 

Ringte du og spurt idag eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Da er garantiutløpstesten igjennomført til naf, dem fant ikke ut noen til ang.ristingen i xenonlysene, men jeg fikk det påskrevet på "sluttrapporten", slik at jeg kan ta det opp med møller.

 

Skal forøvrig på møller og ta service på onsdag, skal da spørre dem ang. denne ristingen.

 

Ringte du og spurt idag eller?

 

Okei. Takk for tilbakemelding.

Ringte forhandleren i dag, og han skulle sjekke med verkstedet som utførte service på den forrige uke. De skrev nemlig at alt var ok med lys og lykter i rapporten.

 

De "glemte" også å bytte utslitte bremseskiver og å skifte en ventil i klimaanlegget, så jeg har en del å gre i om dagen. ;) Hehe.

 

Skal selv på service 3. mars ang. klimaanlegget og bremseskivene, så hadde vært greit å få vite hva de sier til deg om Xenon-problemet, slik at jeg vet sånn noenlunde hva det kan være.

Kunne også vært greit å vite hvordan det ligger an med tanke på garanti fra Møller.

Audi A4 Avant 2005

VW Golf Vr6 1993 - Solgt

VW Golf 1.8 1987 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Takk for tilbakemelding.

Ringte forhandleren i dag, og han skulle sjekke med verkstedet som utførte service på den forrige uke. De skrev nemlig at alt var ok med lys og lykter i rapporten.

 

De "glemte" også å bytte utslitte bremseskiver og å skifte en ventil i klimaanlegget, så jeg har en del å gre i om dagen. ;) Hehe.

 

Skal selv på service 3. mars ang. klimaanlegget og bremseskivene, så hadde vært greit å få vite hva de sier til deg om Xenon-problemet, slik at jeg vet sånn noenlunde hva det kan være.

Kunne også vært greit å vite hvordan det ligger an med tanke på garanti fra Møller.

 

Nå har jeg fått utført servic`n, fikk dem også til og se på ristingen i xenonlysene, det dem gjorde var og justtere lysene litt opp. Dem sa at dem låg litt nedepå karosseriet. Jeg fikk ikke se om det ble noen bedre, pga. at jeg ikke har kjørt i mørkret enda, vaskelig og legge mereke til det ellers.

 

Men, jeg gir meg ikke på dette, viss jeg merker at det ikke blir noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår