Thilip Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 herregud, ser ut som det blir ditec før lister ;) hvis bilen min ikke er for gammel da.. de måtte se den først. Fy faen så blankt:) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 herregud, ser ut som det blir ditec før lister ;) hvis bilen min ikke er for gammel da.. de måtte se den først. Fy faen så blankt:) Ja, ble sykt blank!!:) Annbefales på det sterkeste!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
w4zz Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Ang dump lyd osv.. Kjør åpent filter, på min tidligere passat hadde jeg på K&N filteret, Green filter og BSR filter pakken. Må si jeg var mest fornøyd med K&N. Men bsr kitet er fint for da får du med varmeskjold osv. Autopower.no Resirken vil jeg anbefale forge resirk. Dumpventil så kvelder det så mye på disse motorene. Siter v-Audi A4 1.9TDI Quattro -04 x-VW Passat 1.8T Highline -99 x VW Golf IV 4Motion -99 x-VW Passat 1.8T Highline -99 x-Peugeot 406 1.8 -00 x-VW Golf 2 1.8GL -90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Ang dump lyd osv.. Kjør åpent filter, på min tidligere passat hadde jeg på K&N filteret, Green filter og BSR filter pakken. Må si jeg var mest fornøyd med K&N. Men bsr kitet er fint for da får du med varmeskjold osv. Autopower.no Resirken vil jeg anbefale forge resirk. Dumpventil så kvelder det så mye på disse motorene. Har vel bestemt meg for BSR opti flow filteret.. Kommer nok til og gå for en Forge resirk Finnes det kun en type Forge resirk, eller er det mange typer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 Vurderer og kjøpe denne Forge resirk ventilen, noen som har erfaringer med denne??? [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Da er Forge resirk ventil og BSR opti flow filter bestilt:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Systimax Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Brabra.. Hvor kjøpte du xenonmatch grøftelys pærene dine??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2008 Brabra.. Hvor kjøpte du xenonmatch grøftelys pærene dine??? :) Kjøpte xenonmatch pærene av en kar på vw-audi club norwegen forumet. Er av typen Hòen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Da er senkeskålene montert! Ble kjempebra!!:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Fikk satt på sommerfelgene idag, var spent på hvordan disse ville kle bilen, men synes det ser bra ut jeg:) Kom gjerne med synspungter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 utrolig fett!!! Noe av dt fineste innen bilmarkedet ville jeg sagt:D Kongebil! Ta godt vare på den;) Vokser ikke på trær vettu;) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 utrolig fett!!! Noe av dt fineste innen bilmarkedet ville jeg sagt:D Kongebil! Ta godt vare på den;) Vokser ikke på trær vettu;) Takk for det!:) Bilen er i gode hender! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Fikk flere idèer her nå.. Tenker på og bytte ut til N75j ventil, noen som vet hvor jeg får taki denne ? billigst mulig Tenker også på og droppe disse 4"endestusse planene mine, og heller slå til med et effektanlegg med 4"enderør på.. Noen som har noen tips ang type? evt. priser? vill ha røstfritt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mai 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Fikk flere idèer her nå.. Tenker på og bytte ut til N75j ventil eller N75H(???), noen som vet hvor jeg får taki denne ? billigst mulig Tenker også på og droppe disse 4"endestusse planene mine, og heller slå til med et effektanlegg med 4"enderør på.. Noen som har noen tips ang type? evt. priser? vill ha røstfritt! ingen som har noen tips på vilken N75-Ventil jeg bør velge, og hvilket effektannlegg??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Systimax Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Da er senkeskålene montert! Ble kjempebra!!:D:D Ser bra ut serru.. Mye er den senket? Både fjærer og dempere eller? Pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg