Quattro_King Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Noen som har peiling på hvilket ET det er på bilen min, orginalt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Noen som har peiling på hvilket ET det er på bilen min, orginalt?? ET 42. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 ET 42. Takk takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Litt updates av ipod tilkoblingen. Har funnet ut at, Man får max 6mapper inne på spilleren, uansett om man har 100mapper på ipoden, så får man bare 6 på spillern i bilen. På hver mappe kan man ha max 99sanger. Så 99 x 6 = 594 sanger får man max. En annen ting er at viss man har en "vanlig" ipod,så får man opp audi ringene og "AUDI", på ipoden, når den er tilkoblett bilen! :) fikk ikke opp dette på min ipod touch, men på dama sin "vanlige" kom dette opp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 mapper? tenker du på spillelister? :) hvis det er spillelister, er det kun de 6 første spillelistene som er med da? eller går det alfabetisk? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 mapper? tenker du på spillelister? :)hvis det er spillelister, er det kun de 6 første spillelistene som er med da? eller går det alfabetisk? mja, man kan vel kalle det spillelister:) forstår det sånn at den tar de 6 første ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Mars 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Kall det hva du vil, så lenge det er avklart at vi tenker likt er det greit :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2008 Da var time for DiTec bestilt, fikk time den 11.april. Skal prøve og få tatt noen bilder etter at behandlingen er utført. Priser var foresten godt opp til 4100,- Dette var egenlig "ny bil pris", men skulle få den samme prisen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Monterte park Led-lys idag, resultatet ble overveldende! Kjempefornøyd, var ikke såå vanskelig og montere disse motstandene som jeg hadde trudd! Fikk også skiftet venstre grøftelys som ble knus av steinsprang her om dagen. Slenger inn et før og etter bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet April 3, 2008 Rapporter Share Skrevet April 3, 2008 Ble pent! :) Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2008 Nå blir det chipping, iløpet av Mai:)! Har vert i kontakt med chipsenteret.no, har fått en meget hyggelig pris der.. chippen skulle vist gi meg 200hk og 300nm, så det blir vel merkbart forskjell vil jeg tro Skal også som nevnt tidligere ta DiTec behandling neste fredag, spent på resultatet der også! Neste mods`n blir vel 3-4" endestusser, er litt "pinglette" disse som står på org synes jeg... Vurderer også Åpent luftfilter og resirk dumpventil, noen som har noen annbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Hvilket led lys gikk du for forresten? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 kjøpte av dem av en kar på vw-audi forumet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet April 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Leverte bilene for DiTec behandlig til Ren Bil Trondheim igår kl 07:00, hentet den kl 16:00, å herregud hvor blank den var!!! Var nesten sånn at jeg ikke ville kjøre , i frykt for at den ble skitten. Hadde heldigvis med meg cameraet, så jeg kunne dokumentere dette! Dem har til og med tatt motorvask! Skriv gjerne hva dere synes! God helg Folkens! Panseret Taket Motorrom Tok et bilde der man ser hvor blå led-lysene er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeanDaniél Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Søte de bilene her ass Siter - Volvo V40 T3 Summum 2013 - Volvo V60 Summum 2012 Solgt - VW Polo 1996 Solgt - BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg