Thilip Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 geir nygård skrev: Fikk også montert ipod adapteret idag! Ble kjempebra, så må har jeg plass til MASSE sanger:) Det geniale var jo at mulifunksjonsrattet også fungerte på ipod`n, Samt at den lader hele tiden, blir aldri tom for støm:):) Åh, så kult at multifunk.rattet også funker! Bilder? Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Thilip skrev: Åh, så kult at multifunk.rattet også funker! Bilder? Jepp, ble meget happy over det! :) Nei, desverre.. Er på jobb nå, og blir her en uke (på sjøen). Men det er ikke så mye og ta bilde av egentli.. Fikk montert ledningen inn til hanskerommet, så ipodn ligger trygt der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thilip Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 geir nygård skrev: Jepp, ble meget happy over det! :) Nei, desverre.. Er på jobb nå, og blir her en uke (på sjøen). Men det er ikke så mye og ta bilde av egentli.. Fikk montert ledningen inn til hanskerommet, så ipodn ligger trygt der:) Hehe, fisker? Plattform? :) Åja..så du har ikke ipoden foran deg altså.. like greit det. Siter Carless (X) AUDI A4 AVANT S-LINE 2004 1,9 TDI 170HK (X) VW POLO 1,2 SUN 55HK 2005 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Thilip skrev: Hehe, fisker? Plattform? :) Åja..så du har ikke ipoden foran deg altså.. like greit det. Neida, jobber på laksoppdrett:) , men det er et stykke til land! Glemte igjen ipodn i hanskerommet :p (uvant at den ligger der inne:) ) Har foresten en ipod touch,som jeg er kjempefornøyd med! anbefales!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junkiepunx Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Får håpe ristingen i lysene blir borte nå da. Hva betalte du for iPod-adapteret + montering? Sånn nysgjerrig spurt... ;) Siter Audi A4 Avant 2005 VW Golf Vr6 1993 - Solgt VW Golf 1.8 1987 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 junkiepunx skrev: Får håpe ristingen i lysene blir borte nå da.Hva betalte du for iPod-adapteret + montering? Sånn nysgjerrig spurt... ;) Betalte totalt 2400kr for adapteret og monteringen, dem tok en tme for monteringen, timesprisen ligger vel på 800-900 kr.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har nå fått byttet nick:thumb Tusen takk til den behjelpelige moderatoren!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junkiepunx Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Ok. Har sett på iPod-adaptere på eBay. De ligger på ca. 500,- for uorginale og 900,- for orginale, så jeg vurderer å installere dette selv. Men er usikker på om det blir komplisert eller ei..;) Siter Audi A4 Avant 2005 VW Golf Vr6 1993 - Solgt VW Golf 1.8 1987 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 junkiepunx skrev: Ok. Har sett på iPod-adaptere på eBay. De ligger på ca. 500,- for uorginale og 900,- for orginale, så jeg vurderer å installere dette selv. Men er usikker på om det blir komplisert eller ei..;) Får man det til 900,- på ebay? Tror ikke det er noe stort problem og installere dette selv.. Tror det er så enkelt at man må ta ut spiller`n . Trenger da disse nøkklene,(for og få ut spilleren) som dem forøvrig skaffer på møller, til 150,-.Kan skaffe delenr, viss du ikke har disse. Så er det vel plug and play tror jeg.. Kobble til ledningen bak spilleren, og tre andre enden dit du vil ha ipod`n.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hei! Jeg skulle gjerne hatt delenr på de nøkklene for å ta ut spiller. Har adapteret liggende, men gjør lite med det uten verktøy :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
junkiepunx Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 eBay Motors: Audi IPod Adapter Factory NEW A3 A4 S4 A6 A8 TT Allroad (item 170194182194 end time Feb-21-08 11:49:28 PST) Hadde vært fint med delenummeret hvis det ikke er for mye bry. ;) Siter Audi A4 Avant 2005 VW Golf Vr6 1993 - Solgt VW Golf 1.8 1987 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IN07TDI Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 junkiepunx skrev: Hadde vært fint med delenummeret hvis det ikke er for mye bry. ;) Bare stikk innom en Møllerforhandler og be om nøkklene til å ta ut spilleren. Raskere for ekspeditøren det enn å begynne å lete etter delenummer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Ja, det er bare det at nærmeste forhandler ligger 200 mil unna, over havet. Bor på Svalbard :) Det er jo fortsatt bare en telefon unna, men hadde vært greit å hatt delenr, så er jeg sikker på at jeg får rett. Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 SnowKing skrev: Hei! Jeg skulle gjerne hatt delenr på de nøkklene for å ta ut spiller. Har adapteret liggende, men gjør lite med det uten verktøy :) Fant derverre ikke igjen den tråden med delenr på disse nøkklene:( Var på vw audi club norweegen forumet at jeg var borti dette nret. Men, det er jo som nevnt over, bare og ringe den lokale møller butikken, og legge fram at du skal ha disse nøkklene for og ta ut orginal spillern. Beklager at jeg tok vann over hode, men men Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnowKing Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hehe.. Det går helt fint. Takk likevel :) Siter - '12 Skoda Octavia Ele 4x4 1,6 - '81 Jeep CJ7 (Prosjekt) - '05 Yamaha FZ6 (Til salgs) - '02 Polaris Edge X 800 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg