Gå til innhold

farge koder på nordic war fare stripene.?

Ranger emnet


Ken Karijord

Anbefalte innlegg

hei

lurte på om noen sitter på farge koder /tape striper til nordic war fare stripene ? GR A stuk espen_mg GMV den glassfiber bilen deres er den lakkert slik eller er det tape ? evt har dere noen Mål på striper ect ect ...

 

Dette vil hjelpe meg enormt.

 

Mvh Ken

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

lurte på om noen sitter på farge koder /tape striper til nordic war fare stripene ? GR A stuk espen_mg GMV den glassfiber bilen deres er den lakkert slik eller er det tape ? evt har dere noen Mål på striper ect ect ...

 

Dette vil hjelpe meg enormt.

 

Mvh Ken

 

 

Heisann, dette ble lakkert på med noe lakk som tilsvarer ca fargene.

 

Prøvde å få tak på lakkodene selv når vi holdt med dette her.

Et lokalt firma her som kunne lage dekoren for oss med riktige farger, men det kom seg på 6-7000 kun for stripene, så det ble lakk i stedet.

 

Har hørt noe snakk om at det er en fyr i Tyskland som visstnok selger denne dekoren, men vet ikke mer enn deg om det vil jeg tro.

 

Så vi tok alt på øyemål og lakkerte i vei, og det ble da bra det.

Vil tro man ser stor forskjell om man setter vår, og en original opp mot hverandre da, men hvor ofte skjer vel det?????

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan ;)

jo får vel bare finne noen HQ bilder og se og ca lakkere..

blir riktig nok 76 mod front og rumpe.. litt usiker på hvordan det vil bli ...

Mvh Ken

 

Heisann, dette ble lakkert på med noe lakk som tilsvarer ca fargene.

 

Prøvde å få tak på lakkodene selv når vi holdt med dette her.

Et lokalt firma her som kunne lage dekoren for oss med riktige farger, men det kom seg på 6-7000 kun for stripene, så det ble lakk i stedet.

 

Har hørt noe snakk om at det er en fyr i Tyskland som visstnok selger denne dekoren, men vet ikke mer enn deg om det vil jeg tro.

 

Så vi tok alt på øyemål og lakkerte i vei, og det ble da bra det.

Vil tro man ser stor forskjell om man setter vår, og en original opp mot hverandre da, men hvor ofte skjer vel det?????

76mod 242 bus bil

82mod 242 /prosjekt STOR sugis.

95mod 940 d24tic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan ;)

jo får vel bare finne noen HQ bilder og se og ca lakkere..

blir riktig nok 76 mod front og rumpe.. litt usiker på hvordan det vil bli ...

Mvh Ken

 

var en svenske som kjørte med det på tpc i fjord så ikke akkurat pent ut men vær har sin smak baby ;)

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen og være kritisk her, men det var akkurat bakenden som fikk det til å bli "feil".

 

Men det er jo fordi vi er vant med å se stripene på nyere bakende, så er jo egentlig bare fordi "det skal være sånn".

 

Men rop ut om du finner ut noe om disse stripene, kan være aktuelt for oss å få i et sett også, går an å evt bestille samtidig

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen og være kritisk her, men det var akkurat bakenden som fikk det til å bli "feil".

 

Men det er jo fordi vi er vant med å se stripene på nyere bakende, så er jo egentlig bare fordi "det skal være sånn".

 

Men rop ut om du finner ut noe om disse stripene, kan være aktuelt for oss å få i et sett også, går an å evt bestille samtidig

 

enig det tenkte jeg også når jeg drev og kjørte på banen så så jeg bilen også tenkte jeg ( hva faen ) var hov rompa som gjorde at jeg tenkte det, synnes det skal sitte på kun 242 mellom 79-84 med riktig koffort og rompe og front skjermer lys speil osv,

kan liksom ikke dra de stripene langs bilen min får den er lakka om og bytta det meste utvendig mener jeg :D

-- Har 242 med V8-- Prosjekt

-- volvo 242L --

--X volvo 240 Turbo--

--X volvo 142--

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår