Gå til innhold

Emma til neste år !!

Ranger emnet


Hillmeister

Anbefalte innlegg

Er det mange her som skal/kunne ha tenkt seg å vært med på Emma konkuranser til neste år...??

 

Og til dere som skal, hvordan går det med bygginga??

 

Sjøl skal jeg være med for fullt til neste år.

Det nye dæsjbordet er nesten ferdig, har så vidt begynnt å planlegge bagasjen, kabltrekking skjer når jeg har kroner nok til å kjøpe kabler (snart forhåpentligvis).. Ellers så skal det meste av utstyret være på plass..:D

Tja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er nå med for fullt til neste år. Skal bygge om bilen igjen.. ut med det meste og inn med noe jeg ikke vet om ennå.. Blir nytt dash og bagasjerom tenker jeg... Det er jo ikke så store plassen å bygge om men det er vel mulig å få til noe, forsterkerene som jeg har sett meg ut går fysisk ikke inn i bagasje rommet så vi får se hva det blir til utover :rolleyes:

 

Men det kan jo hende at vi igjen skal havne i samme klasse så det blir knall.. tror det kommer mange biler til neste sesong ?? Du kommer på julebordet til EMMA ?

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lars, du husker meg sikkert men jeg hadde en pajero med lyd i så ble d bmw men det som jeg kikker etter er jo en sånn volt meter sak som sitter i linken mellom 2 forsterkere av den typen som var inn i 97 -2000

( grå som gikk over til sorte , før modell endring ). hvordan gikk det me den sorte bmwen som sto på siden av deg i fredrikstad?? lik min , men den var pysette i forhold til min,

men håper det finnes noen enda i omløp av di volt meterene

på forhånd takk,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Pioneer Golf

Samme klasse som deg Lars?? :eek:, er ikke du i proff da....har ikke tenkt å gå opp ditt enda...tror jeg :rolleyes:.

 

Neste år kommer det fler biler, har til og med fått med meg noen nye fra tønsberg :D

 

Selvfølgelig skal jeg på julebordet, må lære gutta hvordan en "feirer jul"..:D :D

 

Detta høres bra ut... etter å ha sett bilder av deg i fylla Morten så blir det dritbra !! Jeg er med jeg og.

 

Bra at du har tatt med deg noen fra Tønsberg med såpass mange innom her fra det omerådet så bør det være noen som kan bli med... eller hva Bizarre ??

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw med lyd i

hei lars, du husker meg sikkert men jeg hadde en pajero med lyd i så ble d bmw men det som jeg kikker etter er jo en sånn volt meter sak som sitter i linken mellom 2 forsterkere av den typen som var inn i 97 -2000

( grå som gikk over til sorte , før modell endring ). hvordan gikk det me den sorte bmwen som sto på siden av deg i fredrikstad?? lik min , men den var pysette i forhold til min,

men håper det finnes noen enda i omløp av di volt meterene

på forhånd takk,

 

Klart jeg husker råne pajeroen din fra Lillehammer i 2000.... Jeg har en link i bilen min som jeg kunne avse tenker jeg.. har hatt den der i noen år nå så det er vel på tide å finne på noe nytt ...

 

Tenker du på den 318 eller 530d ?? 318 fikk 3 plass i multimedia slo meg med 1 poeng eller noe.. (Jeg hadde 1 død diskant !!) 530d fra sverige vant amatør lyd

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er er mildt sakt en konge gjeng, alle hjelper alle med råd å vink om forsjelligt, det som er viktigt, bygg noe du er fornøyd med, å bli me, du blir jo geleidet elle får pluss å minus for forsjelligt, så er d hjem på tegne brette å gjør forandringer, men det som er sjow er jo festen etter på, , toppa heila driden eg vett du , så sånn e d,neida men det virker som neste år blir et meget intersangt år , med mange nye å kjekke biler,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by taxidriver

jeg blir kanskje med, for se ann lommeboka etterhvert.. men skal aldri si aldri:) var å så på et par konkuranser utenom gatebil, virker som en veldig allright gjeng som driver med dette..

 

Jeg kan love deg at det samholdet og hjelpsomheten som er i bilstereo miljøet i EMMA er rimelig unikt. Alle hjelper hverande uansett om det er konkurrenter eller andre deltagere. Vi er interessert å få best lyd i bilene våre og det er ingen som begynner å grine hvis de havner på en 7 plasser eller noe. Vi er der for å ha det gøy og for å lære av hverandre. At det er en fest eller to inne i bildet skader jo heller ikke. Kan jo bare si at som en avslutning på sesonger drar vi bilstereo gutta til København på julebord :-)

 

Det beste at dette er åpent for ALLE helt uavhengig av merke på utstyr/pris/bil/felger osv osv osv...

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår