Silverking Skrevet Februar 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Hei, Sykt fin s4 du har :) tok meg den frihet til å legge ut noen bilder av den på nettby-profilen min. Håper det er ok, bare si fra om jeg skal fjærne dem :) (nick: larzr ) Er ikkje på nettby sjøl, men so lenge du ikkje setter deg som eiger er det heilt greit:) Når det gjelder treffet i mai, so er det godt muleg eg tar en tur visst det passer med shift plan osv..:) Takk for invitasjonen:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz91 Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Er ikkje på nettby sjøl, men so lenge du ikkje setter deg som eiger er det heilt greit:) Når det gjelder treffet i mai, so er det godt muleg eg tar en tur visst det passer med shift plan osv..:) Takk for invitasjonen:D selvfølgelig gjør jeg ikke det ;) bra jobba! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 6, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2009 Når det gjelder treffet i mai, so er det godt muleg eg tar en tur visst det passer med shift plan osv..:) Takk for invitasjonen:D Høres bra ut :) er med på å arangere dette så prøver å få samlet flest mulig på treffet :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2009 Da er eg heime og s4en er testet, virker til å gå rimeleg greit, men eg mister stortsett veigrepet når eg paserer 0.7bar.. Men uansett so var det en herli følelse å få start, va litt små kluss til å begynne med. Batteriet viste seg å vere gåent og servo pumpa må visst ha olje for å funke ??? Men ellers er eg godt fornøgd Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Februar 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2009 Gratulerer! Hørtes sykt ut da, mister veigrep med quattro:) Noe film ellerno snart så får høre litt gromlyd? Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Dårlig med film, men det var våt vei når eg begynte å spinne;) Men no har eg løst problemet med laddetrykket:) En eller annen har montert n75 ventilen feil vei.. ;) So no ladder den akkurat som den skal og alt ser ut til å funke greit.. Men lurer på om det er hull i bensintanken, for bensinen forsvinner rimeleg kjapt ??? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 Hehe, er nødt til å være en lekkasje ja! :op: Eller bare en litt tung høyrefot (: Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2009 En eller annen har montert n75 ventilen feil vei.. ;) Men lurer på om det er hull i bensintanken, for bensinen forsvinner rimeleg kjapt ??? Jeg tror jeg vet hvem som har montert den feil.. ;) Og at bensinen forsvinner, der er jeg vitne på at du har en tung høyrefot :D Men var bra at du fant ut hva som var gale da Odd !:) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 21, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2009 Møtte deg i Volda i dag! Fy satan kor godt bilen din går no!:D Sparka godt ifrå når du kjørte ifrå Mix..! Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hmm,kan ikkje huske og ha sett bilen din:) Hadde akkurat vert og parkert min mormor på over nitti, so etter all den fin kjøringen so måtte eg no gasse litt:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Februar 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2009 Hmm,kan ikkje huske og ha sett bilen din:)Hadde akkurat vert og parkert min mormor på over nitti, so etter all den fin kjøringen so måtte eg no gasse litt:) Hehe.. Det forklara saken..! Nei, jeg hadde firmabil, Aasebø & Ulvestad.. Kom rett etter deg og skulle ut på hovedveien i krysset der bortom Mix;) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2009 Liten update Veit det har vert dårlig med bilder i det siste, men skal prøve og skjerpe mej,.. Fant igjen kameraet også no så da skal ej få tatt bilder imorga av fronten, syns sjøl det vart alvorleg mykje bedre, men til dei som tenker på å montere FMIC på desse bilane, so vil eg fråråde det på det sterkeste, har no skåret og slipt so masse på fangerene att den aldri vil bli det samme igjen Lyktespylere må også fjernest for å få det til, og no har eg klart å rote vekk eine dekselet til dei so visst noken har liggende og slynge en slik so er eg veldi inntrisert i å få kjøpt det... Imorga har eg time for å få lest ut/slettet feilkoder på bilen, den går fortsatt av og til i feilmodus og det ha vore greit og sluppet.. Hadde et drag igår mot en c4 av eit slag, parkerte den men så gikk bilen min i feil og eg fekk halvert laddetrykk..KJEDLI!! Har bestilt VAG-com og diagnose utstyr til firmaet mitt, so blir vel og teste det ut på min først ser det ut som Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyS4 Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Liten update Veit det har vert dårlig med bilder i det siste, men skal prøve og skjerpe mej,.. Fant igjen kameraet også no så da skal ej få tatt bilder imorga av fronten, syns sjøl det vart alvorleg mykje bedre, men til dei som tenker på å montere FMIC på desse bilane, so vil eg fråråde det på det sterkeste, har no skåret og slipt so masse på fangerene att den aldri vil bli det samme igjen Lyktespylere må også fjernest for å få det til, og no har eg klart å rote vekk eine dekselet til dei so visst noken har liggende og slynge en slik so er eg veldi inntrisert i å få kjøpt det... Imorga har eg time for å få lest ut/slettet feilkoder på bilen, den går fortsatt av og til i feilmodus og det ha vore greit og sluppet.. Hadde et drag igår mot en c4 av eit slag, parkerte den men så gikk bilen min i feil og eg fekk halvert laddetrykk..KJEDLI!! Har bestilt VAG-com og diagnose utstyr til firmaet mitt, so blir vel og teste det ut på min først ser det ut som har selv dette problemet med at s4'n går i nødmodus, lader bare 0,5 eller noe slikt da, men funker etter at tenninga har vært av og på, har ennå ikke greid å funnet helt ut av det:p men virker som det er på en varm dag og slikt bare;) eller vis man står iro lenge;) må poste her om du finner feilen, muli jeg har noe av de samme kansje;) har du noe forslag til steder å skaffe turbo kit til s4 foresten? ser du har gardert deg fint med din:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2009 Gromgromgromgrom! :D Bytte mot a4 1.6en min? Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 har selv dette problemet med at s4'n går i nødmodus, lader bare 0,5 eller noe slikt da, men funker etter at tenninga har vært av og på, har ennå ikke greid å funnet helt ut av det:p men virker som det er på en varm dag og slikt bare;) eller vis man står iro lenge;) må poste her om du finner feilen, muli jeg har noe av de samme kansje;) har du noe forslag til steder å skaffe turbo kit til s4 foresten? ser du har gardert deg fint med din:) Har fortsatt ikkje funnet heilt ut av det med nødmodus, håper det blir bedre når eg får byttet den lambda sonda som er gåen, men får ikkje sett noke meir på det før eg kommer fra jobb igjen.. Når det gjelder turbo kitt so handlet eg alt fra Vast Performance, dei har kjempe service og god greie på slikt Kan anbefale rs6 oppsettet, det sparker ivertfall godt ifra:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg