Silverking Skrevet Mars 11, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2009 Gromgromgromgrom! :DBytte mot a4 1.6en min? Da skulla ej jaggu hatt en god del imellom:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyS4 Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Har fortsatt ikkje funnet heilt ut av det med nødmodus, håper det blir bedre når eg får byttet den lambda sonda som er gåen, men får ikkje sett noke meir på det før eg kommer fra jobb igjen..Når det gjelder turbo kitt so handlet eg alt fra Vast Performance, dei har kjempe service og god greie på slikt Kan anbefale rs6 oppsettet, det sparker ivertfall godt ifra:D hehe, ja vil tro de sparker;) syns min med mtm chip og litt slikt funker bra, men begynner å bli lei, blir aldri nok motor vettu:D har du fått benka din med hk\nm og slikt?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Mars 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 hehe, ja vil tro de sparker;) syns min med mtm chip og litt slikt funker bra, men begynner å bli lei, blir aldri nok motor vettu:D har du fått benka din med hk\nm og slikt?:) han solgte bilen etter att han tapte mot 1.8t min;) :D hehe nei,da. skjer det noe mer med nødmodusen da silverking? venter på video av gromlyden!:) Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Mars 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2009 Har ikkje fått benket bilen, men er uansett betenkt på å legge ut slik info.. Men det går en s4 i usa med akkurat samme oppsettet, den blei målt til 450hk på hjula.. So til banebruk håper eg att eg har cirka det samme, kjører på orginalt trykk på veien:) Lyd ting har det blitt dårli med, er ingen slike funksjoner på iphone, so skal sjå om eg kan ta med en kompis med en annen telefon når eg kommer heim om 14dager Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Mars 14, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 han solgte bilen etter att han tapte mot 1.8t min;) :D hehe nei,da. skjer det noe mer med nødmodusen da silverking? venter på video av gromlyden!:) Nødmodusen håper eg forsvinner for gådt når lambda sonden blir skiftet:) Den kan ivertfall forårsake det, siden verdien blir so forskjelig på høgre og venstre sonde.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyS4 Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Har ikkje fått benket bilen, men er uansett betenkt på å legge ut slik info.. Men det går en s4 i usa med akkurat samme oppsettet, den blei målt til 450hk på hjula.. So til banebruk håper eg att eg har cirka det samme, kjører på orginalt trykk på veien:) Lyd ting har det blitt dårli med, er ingen slike funksjoner på iphone, so skal sjå om eg kan ta med en kompis med en annen telefon når eg kommer heim om 14dager hehe, du kan jo legge ut "bane specs" eller noe slik vettu;) det er da vell ikke ulåvlig?;) er nok det ja, er det ikke en orginal audi S4 MTM med 450 eller noe slikt også da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg kan legge ut mine specs da. Pusher ut 100 gamp på forhjulene, og 0-100 på ca en kaffepause. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyS4 Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 Jeg kan legge ut mine specs da. Pusher ut 100 gamp på forhjulene, og 0-100 på ca en kaffepause. hehe,da må du ha go tid sjønner jeg:) hadde en transit jeg, den hadd 65gamp og 0-100 var uaktuelt igrunn:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Mars 16, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2009 klarer 0-100 på 5 sek på min 1.8t 1-2 giret blir det bare røyk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Dette er litt gjetting siden den ikkje er benket men... Bane specs: 440Whp 620Nm Bilen som benket dette har samme delene og samme programmet som min bruker på bane.. Veit ikkje kor mykje driverks tap som blir regnet på desse bilene men vil tru effekten bikker 500hk med god margin i motoren På vei har den som sagt orginal effekt.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veegard Skrevet Mars 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Flaks at du har plass til barnevogn og bikkje baki da. Siter A4a B6 2.0 MT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Mars 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2009 Flaks at du har plass til barnevogn og bikkje baki da. ???????? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyS4 Skrevet April 29, 2009 Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 ingenting nytt i de siste?;) lite spørsmål, fargen på bilen, er det org audi farge? for har ikke sett noen med samme tiligere;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet April 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2009 Lite nytt her gitt.. Driver og sorterer ut litt feil, har skiftet begge lambdaene og no når eg hadde et race mo en S2 so takket luftmengde måleren for seg.. Ny er på vei fra Tyskland Fargen på bilen er orginal, bilen vart spesial bestilt når den var ny med denne fargen og med lyser panser og tak.. Du vil ikkje finne den i dei normale farge listene til VAG men du vil finne den blant Mercedes fargene.. Eg er kjempe fornøgd med fargen sjøl og syns den er mykje finere en nagaro blå:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andyS4 Skrevet Mai 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2009 Lite nytt her gitt.. Driver og sorterer ut litt feil, har skiftet begge lambdaene og no når eg hadde et race mo en S2 so takket luftmengde måleren for seg.. Ny er på vei fra Tyskland Fargen på bilen er orginal, bilen vart spesial bestilt når den var ny med denne fargen og med lyser panser og tak.. Du vil ikkje finne den i dei normale farge listene til VAG men du vil finne den blant Mercedes fargene.. Eg er kjempe fornøgd med fargen sjøl og syns den er mykje finere en nagaro blå:) ja syns fargen var mye penere jeg også;) min er til lakkering nå, håper fargen jeg valgte blir bra også, får har ikke sett noen blier med den fargen før, den er vist HELT ny eller noe lignende;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg