Drunken_M Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 En haug mere dreiemoment enn 1.8T? Tror jeg ikke på:) Skal du på noe treff til sommern? Veldig interessert i å se bilen din:) Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi98mod Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Pent! :D Siter Audi 1,8T 1997mod * Mercedes 250D vinterbil * Kondemnert * Audi 1,8 1998mod * Kondemnert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 En haug mere dreiemoment enn 1.8T? Tror jeg ikke på:) Skal du på noe treff til sommern? Veldig interessert i å se bilen din:) Håper du tuller no når det gjelder dreimoment, min vil no ha i nerheten av 600Nm på under 3000 o/min..:) Skal prøve å få med meg so masse treff eg kan i sommer, men jobber no offshore og treff har en tendens til å ver mens eg er på jobb:( har bestilt gitter til fronten også no for å tone ned litt fronten, syns sjøl det er litt vel med so synelege cooler og rør.. Idag blei hjerna sent fra tollkontoret etter litt kluss der, so no er den garantert heime når eg kommer fra jobb, so da er det bare og ladde batteriet,be til gud og vri om nøkkelen:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crezit Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 neh min har 601 nm på *nesten* tomgang:D:D gleder meg bra nå til "endelig resultat" blir morro Siter audi a4 1.8tq sedan 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det der er jo helt vilt!!! Hadde det gjort seg md svart plastnetting foran intercoolern?? Bare et forslag.. Må selvfølgelig ha det på hele fronten Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Håper du tuller no når det gjelder dreimoment, min vil no ha i nerheten av 600Nm på under 3000 o/min..:) Skal prøve å få med meg so masse treff eg kan i sommer, men jobber no offshore og treff har en tendens til å ver mens eg er på jobb:( har bestilt gitter til fronten også no for å tone ned litt fronten, syns sjøl det er litt vel med so synelege cooler og rør.. Idag blei hjerna sent fra tollkontoret etter litt kluss der, so no er den garantert heime når eg kommer fra jobb, so da er det bare og ladde batteriet,be til gud og vri om nøkkelen:) Selvfølgelig tuller jeg:) Men 1.8T har ikke så værst dreiemoment da:P Den V6'n din er konge da, masse moment fra bunnen, regner med du drar den løs å leker deg litt i svinga fremovernå eller? Håper jeg får møtt deg en gang, må se vidundermaskina di:) Gratulere med ferdig montert motor forresten, krysser fingra for at den skal starte å fungere strøkent når du får hjernen! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Det der er jo helt vilt!!! Hadde det gjort seg md svart plastnetting foran intercoolern?? Bare et forslag.. Må selvfølgelig ha det på hele fronten Står at han har kjøpt gitter to innlegg før ditt. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Selvfølgelig tuller jeg:)Men 1.8T har ikke så værst dreiemoment da:P Den V6'n din er konge da, masse moment fra bunnen, regner med du drar den løs å leker deg litt i svinga fremovernå eller? Håper jeg får møtt deg en gang, må se vidundermaskina di:) Gratulere med ferdig montert motor forresten, krysser fingra for at den skal starte å fungere strøkent når du får hjernen! Vi får se kor det blir med leking(klok av skade:)) men det blir nok litt vanskeleg å la være:D Gler meg noke helt vilt til å komme heim å få startet den:) Eneste eg egentli er redd for er olje lekasjer på smøringa til turboene, for er der det so må motoren senkes ned igjen,p.g.a att eg ikkje kommer til når den står i bilen. Men Alle pakninger er nye so det burde egentli holde tett.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har du latt motoren dra rundt litt så du har fått olje gjennom hele systemet, aller viktigst turboene? Det holder nok tett:) Regner med jobben er gjort skikkelig her så får hvertfall håpe så:) Lykke til! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Har du latt motoren dra rundt litt så du har fått olje gjennom hele systemet, aller viktigst turboene? Det holder nok tett:) Regner med jobben er gjort skikkelig her så får hvertfall håpe så:) Lykke til! Har turna motoren flere ganger siden delene blei montert, tenkte å turne den et par ganger til før oppstart:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Gler meg til oppstart og en test tur Odd :D Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sprøøbilgutt Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Så ikke det beklager.. :P Sinnsykt rå S4 i hvertfall!! det der er så elskbart !! :) Siter - Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT - Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt - Audi A4 1.8 - VW Passat 1.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 Gler meg til oppstart og en test tur Odd :D I beste tilfelle får du sitte på en runde, kommer ikkje til å tåre å låne vekk bilen, har jo lagt både sjela og alt eg har hatt ekstra av penger i bilen.. Hjerna har idag passert omlastings sentralen i ålesund, so er nokk på postkontoret imorga:D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larz91 Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 Hei, Sykt fin s4 du har :) tok meg den frihet til å legge ut noen bilder av den på nettby-profilen min. Håper det er ok, bare si fra om jeg skal fjærne dem :) (nick: larzr ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2009 veldig pen s4 fortsatt :D ta deg en tur på grenlandstreffet hvis du har muligheten http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=146037 Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg