_eSOo_ Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 hva brukte du på lyktene ?? ble veldig bra nå, men vil det ikke bli forskjellig temp på de to ic eller er det åpent bak skiltet til banekjøring Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet August 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 Skal lage opninger bak skiltet har ikkje komt so langt, men cooleren har inn og ut på samme side, altso den er delt på tvers på mitten, ikkje en cooler opp og en nede altso.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet August 2, 2008 Rapporter Share Skrevet August 2, 2008 aaa rektig ja da skjønner jeg :) da er det jo ikke så mye problem egentlig .. men hva brukte du på lyktene ?? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet August 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Film fra lamin-x.com Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Da har det komt litt snacks i posten som gjør att ej er heilt blakk:( Komplett k04/rs6 oppsett med alt som trengs fra clutch til dyser osv.. So blir ikkje bilen sprek nok no so selge ej den! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiM Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Komplett k04/rs6 oppsett med alt som trengs fra clutch til dyser osv..So blir ikkje bilen sprek nok no so selge ej den! ja d hadde eg jammen meg gjort også! hehe men det trenger du nok ikke å bekymre deg over :P hvilke tall sikter du etter då? Siter 96 A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drunken_M Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skulle heller bestilt 2xGT28x:) Da kommer du langt! RS4 oppsett kan dra mye det da:) over 400hk er du jo langt! Siter 97" Audi A4 1.8TQ, 500HK Prosjekt *91" Audi S2 MTM Chipped, *97" Audi A4 1.8TQ, *91" Audi 80 Quattro, *97" Skoda Octavia TDi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Faen, frister å ta en tur til volda for å sjekke ut denne bilen :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Bilen er helt rå, med eller uten mye hk ;) Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Den plystrer vel godt også.. :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 kommer vell til og plystre mer når Odd har fått montert alt ;) Er en sinnsykt herlig lyd ! Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Turboene er god for 550hk+ sameleis med dyser og alt eg har bestilt.. Har egentli bestemt meg for å ikkje bikke 500hk p.g.a invertaret i motoren ikkje har godt av noke serligt mer en 520hk før en bør skifte ting inni.. Grunnen til att eg bruker kkk er att det er utprøvd og nesten bolt on, einaste eg må gjere om er flensene på down pipes'a Både gruer meg og gler meg til å begynne på montasjen:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Her er det som står om turboene:) These are genuine Borg-Warner RS6 turbos, modified to bolt directly to your 2.7T engine with no modifications at all to the motor. Included are water-jet cut stainless downpipe flanges which must be welded on to your existing downpipes for the exhaust fitment Håper det ordner seg Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Blir vel bra rått det her ja :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Al3k87 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Drit fet bil, jeg er døds misunnelig :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg