Silverking Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Ahhh... Det var bilen sin :) Hvordan modell er det? Det er en 2000mod:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hei SilverKing, utrolig pen bil du har, og håper du går for de felgene du la inn bilde av de var sykt deilige, ser for meg at de kler bilen din veldig godt, digger blank kant og sort senter, godt du fikk Stian til og ta bilder, han er flink til og ta bilder... Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hei SilverKing, utrolig pen bil du har, og håper du går for de felgene du la inn bilde av de var sykt deilige, ser for meg at de kler bilen din veldig godt, digger blank kant og sort senter, godt du fikk Stian til og ta bilder, han er flink til og ta bilder... Dei felgene(zito titan) er bestilt,berre usikker på ka tid eg skal hente dei,eller om eg skal få dei sent hit:) Stian er en raser med kameraet og ein hyggeleg kar, og når han tilfeldigvis bur her so må en no bruke han litt til bilder:) Trur han no er officielt uofficielt fotograf for bilklubben vår(Ørsta og Volda gatebil):D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Ja han er veldig hyggelig og prate med, hehe ja han er flint med kameraet ja, stå på gleder meg til og se bilen din med de felgene, det tror jeg blir helt sykt...:D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 rektig så pen kjærre .... fint med blå fargen og carbon Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Kjekt att carbon looken faller i smak, er liksom en sann ting en enten liker eller missliker:) Felgene håper eg og trur blir bra, syns det va litt krasj med ultralight felgene, desse zito felgene passer bedre til looken eg går for;) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazter Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg er vanligvis ikke så glad i stasjonsvogner, men denne var rett og slett fet! ;) Likte for så vidt felgene som stod på, men blir sikkert bra med de nye og. :) Siter x BMW e46 320 ci manuell - solgt x Mazda 323f 1.8 - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Da har sommerhjula ankommet og blitt montert på bilen:) Siste bilde er korleis anlegget ser ut no, alt er skjult bortsett fra forsterkeren som er felt ned i golvet Enjoy!! Beklager skitten bil og ikkje all verdens fotograf kunskaper:) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Passet bra til bilen de felga der ja! :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 nydlige felger på ein nydelig bil:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ey Silverking! Synes så tydelig jeg kjenner igjen bilen din fra VACN-forumet, men jeg kan jo godt si at den er lekker her også! ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Heyy Syns eg har sett avataren din også før, so det stemmer att bilen er på vacn, er jo alfa omega å vere der, får svar på alt som har med audi å gjere på det forumet:) Men min bil er jo ikkje i nerheten av en rs4..er det ikkje det du har?? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aadne Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Men min bil er jo ikkje i nerheten av en rs4..er det ikkje det du har?? Joda, det er greit nok at det er en RS4 jeg har, men synes ikke du skal henge deg så opp i forskjellene. S4 B5 er en kjempebil som er utrolig morsom å kjøre. Hadde en slik en selv som forrige bil. :thumb Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo & 2010 Ifor Williams CT177 2013 Volkswagen Caravelle 180BiTDI 4Motion DSG 2008 Toyota Land Cruiser 200 V8 Arctic Trucks AT35 (deleier) 1998 Yamaha R1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Å FY F... det ble grise lekkert med de felgene synes bilen din er lekker jeg ass... :D Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverking Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Å FY F... det ble grise lekkert med de felgenesynes bilen din er lekker jeg ass... :D Takktakk, koseleg med slike tilbakemeldinger:D Venter no på høg/lav nivå adapter pluss arbeidslyst til å få trekkt det eg trenger av kabler for å få liv i anlegget, er rimeleg spent på korleis desse subbene vil spele med den forsterkeren eg har.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg