blikseth Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 hallo.. har ett spørsmål ang b230a/k jeg.. er b230a stemplet helt flatt og forbrennings kammeret er i toppen?? Har b230k stempelet ei "grop" i seg?? slik at forbrennings kammeret er i stempelet?? blei litt usikker når jeg tok av toppen på inspruten min i sta :P Siter Team Laban Klubbmester NMK Gjøvik Audi 100 2.5 TDI Volvo 240 b230E bilcross bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Stemmer som du sier ja, B230K har ikke forbrenningsrom i toppen, men derimot i stempla! og B230A har forbrennings rom i toppen, er ikke sikker på om det er helt flatt men... Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 A stemplene er flate med ca 2-3mm grop 14-15mm inn fra sida. K stemlene er ganske like A bare at de har ei større grop med ei ekstra grop for ventilene. tenker du har ca samma stempler som A. ser ikke for meg at volvo fortsatte med noe så avlegs som å ha forbrennings rommet i stempelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg