chr18 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 hei, har en t4 med hundre problemer:P for det første, blinker alle instrumentene når jeg slipper gass pedalen, kan dette komme av gåen dynamo? også lurer jeg på felg dimensjonene til t4, hvet standard dekk dimensjoner er 195/70 R 15 på begge akslinger,kan jeg gå utennom disse størelsene/større dim.? det jeg også lurer på er innpresset, stemmer det at det er 46? og hva er boltsirkelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 hei, har en t4 med hundre problemer:P for det første, blinker alle instrumentene når jeg slipper gass pedalen, kan dette komme av gåen dynamo? også lurer jeg på felg dimensjonene til t4, hvet standard dekk dimensjoner er 195/70 R 15 på begge akslinger,kan jeg gå utennom disse størelsene/større dim.? det jeg også lurer på er innpresset, stemmer det at det er 46? og hva er boltsirkelen? tja om dynamo er gåen eller bilen ikke lader så skal lade lampa lyse.. og kun den.. sjekk ladingen du.. men hørtes litt rart ut at alle lys blinker når du slipper gass pedalen da.. ang dekk dim så kan du vel neste bruke hva som helst.. gjør det jeg ;)hehe men bare og passe på at ET eller innpreset slik at felgen ikke stikker for langt ut eller inn da.har selv kjørt med både 17" og 18" hjul på mine t-4... bolt sirkel er 5x112 ellers er koolart v/ John Martin Sandvik en fin plass for oss med t-4 og div andre busser :lol: Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr18 Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 det rare er at de kunn blinker om jeg gir gass, ofor så å slippe pedalen om bilen står i gir, når den står i fri kan jeg gjøre hva jeg vill med hvilken som helst pedal uten at noe bløinker, det blinker kunn når bilen står i gir(fant ut at det blinker når jeg skal sette den i gir også nå) selv sterioen, som er koblet med pluss rett på bateriet, og ledning rett i karoseriet restarter seg når dette skjer. tankmåleren og temperatur måleren reagerer heller ikke før jeg får lagt turtalet på javnt 2000 eller mer(men må helst være helt jevnt ellers kutter de ut igjen) noen som har noen anelse om hva som er feilen her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgudmestad Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hei! Jeg har et litt likt problem. Speedometeret virker ikke, og tankmåleren beveger seg. Når jeg aksellererer går tankmåleren mot tom. Når jeg slepper gassen går den opp mot normal igjen. jeg har prøvd å bytte instumentpanel uten at det hjalp. Jeg har ikke funnet ut noe mer enda. Mvh Thomas Gudmestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgudmestad Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Hei! Takk for nyttig tips angående forum. Mvh Thomas Gudmestad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell_hanssen Skrevet Mars 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2008 Har du sjekket releplaten din? Min releplate smeltet innvendig, skiftet den ut og ting begynte å endre seg. Hadde problem med at alt nullet seg ut i det jeg vred om nøkkelen. Må legge til at min er disel og det var på gløde siden det var trøbbel i releplata. Jeg vet også at slike problemer kan kommer fra bakstykket på tenningslåsen. De har en tendens til å svikte. Kjel Vidar Hanssen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg