devil201 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Hei. Etter min 1.8 gikk opp i flammer, og må byttes en god del deler vurderer jeg ny motor. Så G-60 eller VR6 Høres jo helt konge ut. Men er ikke så teknisk av meg ennå.Så lurer på om Golf G-60 og Golf Vr6 eller Jetta VR6 eller andre VW modeller som passer 90 mod passat'n min ?? Og hvis det er noen som er glad i å mekke i Vestfold\Sandefjord's området og kunne vært villig til å f.eks hjelpe til å mekke sammen motor og litt sånn forskjellig.betaling blir vi enige om. Håper på gode råd.. Mvh devil201 \ Sandefjord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hei. Etter min 1.8 gikk opp i flammer, og må byttes en god del deler vurderer jeg ny motor. Så G-60 eller VR6 Høres jo helt konge ut. Men er ikke så teknisk av meg ennå.Så lurer på om Golf G-60 og Golf Vr6 eller Jetta VR6 eller andre VW modeller som passer 90 mod passat'n min ?? De motorene skal passe ja. men du må bytte hjerne/ledningsnett. skal du ha g60 motoren må du åsså bytte bremser samme gjelder vr6 som åsså må ha forstilling å bakstilling fra en passat vr6. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikosu Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er det noen sider på nettet hvor man kan sjekke motorkompatibilitet?? skal bytte motor på min '93mod mondeo,originalt en 16v 1,8l DOHC motor... Siter '99 Mitsubishi Galant 2,0tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwkim Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 er det noen sider på nettet hvor man kan sjekke motorkompatibilitet??skal bytte motor på min '93mod mondeo,originalt en 16v 1,8l DOHC motor... Det veit jeg ikke, men når ble mondeo en VW :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srt87 Skrevet Mars 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2008 Hei. Etter min 1.8 gikk opp i flammer, og må byttes en god del deler vurderer jeg ny motor. Så G-60 eller VR6 Høres jo helt konge ut. Men er ikke så teknisk av meg ennå.Så lurer på om Golf G-60 og Golf Vr6 eller Jetta VR6 eller andre VW modeller som passer 90 mod passat'n min ?? Og hvis det er noen som er glad i å mekke i Vestfold\Sandefjord's området og kunne vært villig til å f.eks hjelpe til å mekke sammen motor og litt sånn forskjellig.betaling blir vi enige om. Håper på gode råd.. Mvh devil201 \ Sandefjord Hvis du ikke er teknisk av deg, og i tilleg må stille et slikt spørsmål, er det bare å glemme :) Siter Mitsubishi Carisma 96 - Kræsjet Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zikosu Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Det veit jeg ikke, men når ble mondeo en VW :S hehe...vet det virket litt snedig å spørre om det her,men var liksom den første tråden jeg fant hvor spm gikk på kompatibilitet på motorer...tenkte kanskje noen visste om en side hvor man kunne finne slik info...det med hvilken bil jeg har slengte jeg med sånn i tilfelle noen visste...hehe Siter '99 Mitsubishi Galant 2,0tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg