Gå til innhold

Audi4Life's "Black Beauty"

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

Nei nå har bilen din blitt til en skikkelig bøsse gitt!

 

Skulle ikke tro det var så mye å gjøre for å redde bilen din, men dette har du motbevist med stil;);)

 

Dette ble skikkelig bra:D

 

(gliiiis)!

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

HAHA du var litt redd ja:P gi meg noen eksempler på hvorfor du var redd a? var faktisk flere som var litt redd for at den skulle bli harry, men jeg føler at et år lenger på ræva klarte å rive meg vekk fra både ganske stor vinge(ligger inne på tråden den også) og en litt mer utfordrende bakfanger:) traff jeg dine misstanker for å få en stygg bil? elsker den bilen nå ass hehe:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA du var litt redd ja:P gi meg noen eksempler på hvorfor du var redd a? var faktisk flere som var litt redd for at den skulle bli harry, men jeg føler at et år lenger på ræva klarte å rive meg vekk fra både ganske stor vinge(ligger inne på tråden den også) og en litt mer utfordrende bakfanger:) traff jeg dine misstanker for å få en stygg bil? elsker den bilen nå ass hehe:)

 

Stemmer! Gratulerer for et vellykket prosjekt:) :roll:

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for at alle liker den:) godt å høre det når jeg tenker over hvor mye tid og penger som har gått i den altså:)

 

Ja men smell på med flere bilder:D det liker vi;)

tør jeg spørre hvor mye du har lagt ut til nå? :)

[-1986 VW Jetta 1.6 -]

[-2003 Audi A4 1.8T stv-]

[-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT

[-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT

[-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker

[-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Sånn da var bilen lagt ut på finn:( http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=15598567

 

Etter 4 minuter hadde jeg 67 visninger:D skjønner ikke at det er mulig engang jeg da, men kan jo ikke annet enn å glise:) den er lagt ut med høy pris, det er jeg fulstendig klar over, men jeg er ikke nødt til å selge den så får jeg ikke det jeg vil ha kommer jeg ikke til å gråte:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, skal i millitæret til januar og vil ikke at den skal tape seg noe fryktelig i pris fordi den må stå et år. men må ærlig innrømme at blir den ikke solgt kommer jeg helt klart ikke til å bli lei meg, for da kommer sommeren og massevis av utstillinger og greier. er en del som viser intresse da:( 790 visninger kl 18 i dag da;) greit det da:D og fire mailer:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neinei, da får jeg ha den lenger da:D har ingen grunn til å selge den for slikk og ingenting liksom. vil noen ha noe som ser gjennomført ut må man betale for det. har brukt mye mer enn 130 hvis jeg tar med kostnaden det var å kjøpe bilen, så har ikke tenkt å tjene på det, bare få det jeg synes jeg trenger for å gi fra meg ungen min:D

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår