Gå til innhold

Audi4Life's "Black Beauty"

Ranger emnet


Audi4Life

Anbefalte innlegg

Regner med at du kommer oppover på E6'n. Så da tar du av på Hvam/Olavsgård, tar til venstre i rundkjøringa retning Gjelleråsen. Så følger du bare veien til du har passert et svææært bygg på høyresia (Ringnes bygget) og kommer til en rundkjøring. Der skal du ta til høyre mot Skytta/Hagan. Så er det første til venstre og videre oppover i området der. Blir vel første bakken opp til venstre og heeelt i enden av den veien skal du finne Hella.

 

Gule Sider® - Kart - Finn adresser, veibeskrivelser og flyfoto

Fant jo ut at kart var enda lettere :P d'oh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 221
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sånn da har jeg fått ordnet feste til effektanlegget slik at potta sitter helt oppe i fangeren, nice:D fått igjen alle lakkerte delene, så nå må jeg bare få tid til å sette de på(jobbe i dag og i morgen etter skolen:() Sprederene er nok et lite problem som jeg må se på, lurer egentlig på hvor man fester dem fordi det er ikke noe sted der man kan feste brakketene langt nok inn i fangeren. jaja finner nok på en løsning, påskeferie nå vettu:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp blir det ca. kl 10-16 i morgen for da skal det tas bilder av: Effektanlegg, spoiler, bakrutesenker og Øyelokk:D sprederene må jeg visst lage en brakket til for å få noe som jeg kan feste de til fangeren med, er ikke noe å feste de i hvis man bruker orginale brakketer. Gleder med villt til å få satt delene:D

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trenger litt hjelp til å finne hvor ledningene fra knappene i dashbordet ender: eksempel Varmereguleringsknappen, Baktåkelysbryter, Nådblinkerknappen. jeg skal koble spredere og må vite hvor jeg skal koble styrestrømmen slik at jeg kan bruke orginaltåkelysbryteren jeg har kjøpt? vil tro de skal kommer til den svarte boksen til høyre i motorrommet men klarer ikke å finne ut om dette er riktig?

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Ja da var det å begynne med å sette på speilene mine. fikk et lite sjokk når jeg så på ledningene jeg skulle bruke til å koble til disse. på mine nye speil er det tre ledninger: en svart, en hvit og en blå(jeg har blinklys i mine nye speil) og når jeg hadde tatt av dekselet ved mine gamle speil fikk jeg se en svær boks. ledningene begynner slik inni denne boksen: Fra speilene: fra oversiden av koblingen ifra høyre: 1brunhvit 2 hvit 3 rød, undersiden av speilkoblingen: 1 ingenting 2 brunsvart. kobling fra dør overifra høyre 1 svarthvit 2 grønn 3 blåhvit, under fra høyre 1 ingenting 2 brun 3 ingenting 4 hvit 5 ingenting. noen som kan hjelpe meg? jeg vil tro at den blå ledningen fra mine nye speil er til blinke lyset? annet vet jeg ikke, (mine nye speil er elektriske)

 

Slik ser de ut:

1561_rsd-614-664_2.jpg

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg syntes det var veldig lite jeg også. burde jo nesten være noen som styrte speilet også. hvordan kan jeg se på speilet at det er elektrisk eller ikke a? jeg kan ta noen bilder av ledningene hvis det hjelper, bare si ifra hva du(dere) trenger bilder av, for har ekstremt lyst til å ha de på nå som jeg er ferdig med å lakke de:)

97 Audi A4 1.6L

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår