mazdafreaks Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Hei er det noen så vet om setetrekk er likt på disse, har funnet en annonse med skinntrekk for salg, men de er til sedan, og han viste ikkje om det var likt på de forskjellige setene,. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Er faktisk ikke sikker der, men vil det ikke se litt snålt ut med setetrekk fra sedan (går ut ifra det er trekk som er laga for stv. og..) i en stasjonsvogn, med tanke på når du åpner bagasjerommet og ser inn på ryggen...?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Er faktisk ikke sikker der, men vil det ikke se litt snålt ut med setetrekk fra sedan (går ut ifra det er trekk som er laga for stv. og..) i en stasjonsvogn, med tanke på når du åpner bagasjerommet og ser inn på ryggen...?? Tja vet ikkje hvordan setetrekkene er designet eg men dette er snakk om originale trekk ifra vag, eg ville trodd setene var like på disse bilene, rart om de skulle lage så mangen seter, ville trodd det ville vert like rart i begge bilene, pga i begge bilene så ser man faktisk inn i baksete ifra bakenden.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Finn- Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Tja vet ikkje hvordan setetrekkene er designet eg men dette er snakk om originale trekk ifra vag, eg ville trodd setene var like på disse bilene, rart om de skulle lage så mangen seter, ville trodd det ville vert like rart i begge bilene, pga i begge bilene så ser man faktisk inn i baksete ifra bakenden.. Ja surra litt,stemmer det men dat vil jeg faktisk tru at det bare er å montere. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg