momo Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Jau, politijakter i fylla er morro. Noen som har prøvd motorsykkel i fylla? :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Blei just ferdig med oppdragene. Klarte spillet @ 60 %. Brukte 1 uke/30 timer på det. Noen flere som har klart spillet? Og hvor langt har dere kommet? :) edIT: noen som har prøvd over nettet? Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 21.63, 32 mission passed og 9timer og 40 minutter spilt.. kan vel kansje klare og gjøre det på 30 timer.. mye morsom reklame i spillet.. gillette blir mobba med "9 blades of fury" :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Blei just ferdig med oppdragene. Klarte spillet @ 60 %. Brukte 1 uke/30 timer på det. Noen flere som har klart spillet? Og hvor langt har dere kommet? :) edIT: noen som har prøvd over nettet? Rent teoretisk sett har du jo ikke klart spillet enda... det skal helt opp til 100% så du må bare stå på i noen timer til :) Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Jeg er på 60 % nå og har på langt nær gjort alle oppdragene ferdig, men så har jeg surra rundt med noen Street Races og levert en haug med biler da.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBoyTurbo Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Er det ingen som vil komme med noen bilder/filmer av ingame? hadde vært litt fun :D enten av komiske eller andre ting, skal få tatt noen bilder etter helga:) Dette er bare et random bilde jeg fant på nettet, gruppe6 bilen: Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sabben Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Noen som vet om det kommer til Pc, eller er mulig å laste ned? Ser jo så fantastisk gøy ut!:-D Siter Andreas Stolt eier av en Saab 96 v4-72 Hm... vinterbil sa du? Ja, kanskje det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2008 Har ingen muligheter for å få sendt bilder fra spillet til datamaskinen, så derfor blir det ingen bilder fra meg. Synes at de kunne gjort mer utifra kameraet på telefonen der. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 få av panseret på blista compact og se hva som står på topplokket.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Mens vi er inne pA topplokk, noen som har lagt merke til detaljene i motorrommene? Dobble webere med velocity stacs. tArnstag og full pakke :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 sett noe i motor rommene ja.. og alt i 3d.. før har det jo vært ganske flatt under panseret.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBoyTurbo Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Går det vrikelig ikke å få bilder på pcen? så teit...er vel mulig å lagre de på konsollen? Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 sett noe i motor rommene ja.. og alt i 3d.. før har det jo vært ganske flatt under panseret.. hehe Selv så ser jeg mye på hva slags merke bilene egentlig har, som Übermacht Sentinel :worshipbm: Går det vrikelig ikke å få bilder på pcen? så teit...er vel mulig å lagre de på konsollen? Niks, går an å ta bilder med telefonen, men ikke å lagre dem noe sted... Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 Noen som vet om det kommer til Pc, eller er mulig å laste ned? Kommer ikke til PC. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mai 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2008 kan det ikke funke og ta opp det du spiller med en dvd opptaker for så og rediger "ut" bilder på dataen? Blir jo samme greia som når man lagde nintendo film.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg