Hoccy Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Tror ikke det var ett oppdrag, jeg måtte bare drepe playboy x eller han dwain eller hva han het.. de ville drepe hverandre Har nok ikke jeg gjort gitt.. Skal ta den undress to kill for Dwaine etterhvert nå. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Fint med masse spoilers -_-! Vi bare hjelper hverandre, du må ikke lese hva vi skriver altså. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
john84 Skrevet Mai 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Vi bare hjelper hverandre, du må ikke lese hva vi skriver altså. PM er en fin kylling! Siter Xbox Live Nick: ScRuCkY84 Nor Bli med på Onlinespillet Travian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cosworthking Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Har hørt at de sperrer live accounten din.. Men btw.. hvorfor lurer du? er du virkelig så gjerrig at du ikke vil bruke usle 379,- på et såpass bra spill? Cossien dyr i forsikring eller?:ssip: Fant ut at d gikk glatt å spella online, jævlig rått å spella cop`s and crooks :D Er ikke gnien bare fordi jeg er utålmodig og ville ha spellet 4 dager føre relese ;) Har forresten gått til innkjøp a d nå. Og hvis du bruker øya litt volvolars så ser du at d står en X forran navnet på bilen under der jeg skriver, så spar meg for sånne spydigheter keyboard-hero! Edit: Noen som har ringt 911 forresten?:D " ..911 what`s your emergency? " Da kan du tilkalle ambulanse, brannbil og politi ;) Siter 85` Sierra is Vinterbil x87` Fiesta 1.1 pirat X79` Kadett C 2.0 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBoyTurbo Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 kan ringe til bæbu for å heale deg osv, politi hvis bilen har fått motorstopp av krasj etc(altså ikke hvis den er sprengt da) Da vil politiet få start på den igjen. (mener å ha lest det, hvis det er feil i ifra!) går ann å tulleringe også, men hørte hvis en gjorde det så ville det koste 600$, stemmer det? eller er det uansett? :P (xbox med forza 2 og gtaIV på vei whohoo) Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Skal prøve å ringe 911 etterpå! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Et oppdrag som kommer i Packie kjeden er grisefett da. Three leaf clover eller hva den heter. Den er en ren tributt til Michael Mann's Heat, og er et stort bankran med massiv skuddveksling med snuten :D Episk! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Et oppdrag som kommer i Packie kjeden er grisefett da. Three leaf clover eller hva den heter. Den er en ren tributt til Michael Mann's Heat, og er et stort bankran med massiv skuddveksling med snuten :D Episk! Artig oppdrag ja! Syntes det var litt for lett. følte det ble litt for lite skuddveksling egentlig. Mye penger og hente da.. 250.000! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Artig oppdrag ja! Syntes det var litt for lett. følte det ble litt for lite skuddveksling egentlig. Mye penger og hente da.. 250.000! WOOOT?!?! Ironi eller? :P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hva skulle være ironi? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 ikke skjedd en dritt når jeg har ring 911 og folka har kommet uansett hva jeg har prøvd.. de bare står og glaner, og stikker igjen.. noen online på ps3, så add meg gjerne! PSN: Kazaii Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBoyTurbo Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hvis det er sjukebilen du snakker om så må du være skada for at de skal gjøre noe med deg....men leste et annet sted om noen som hadde samme problemet tror jeg. Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hatt blinkende rødt jeg på health uten at de har gjort ett pøkk.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 hva skulle være ironi? synes det er altfor mye skuddvekslinger jeg :) men bra det er forskjell på folk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 Hva skjer med at ALLE er utsolgt for GTA4?? :P Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg