Holzmann Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg er med. Vi må få til et fullt rom en gang :D Er med på den etter klokken 2 :) Må holde ut her på jobb først! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Er med jeg! Xbl gt: RizoR92 Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2008 Jeg heter jo da Hoccy for de som har lyst til å legge til meg ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadBoyTurbo Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 uff angrer på at jeg solgte 360en nå:( men kjøper en ny en til uka så da skal jeg ha gta!:D Men er det mulig å modde biler osv? Siter Derbi drd sm 04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Nei Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi Coupe 2,3 20v Q Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 add meg også gutta! spiller GTA Tag: xO Estima Ox Siter * 00 Lexus is 200 TTE * Audi Coupe 2,3 20V Q. 90mod * Audi 80 1,8 s 87mod. solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stixy Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Add for gta GT: Stixy1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Meldre meg på: dasailor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Kjøpte meg spillet i går og har spillt rundt 12 timer siden da. Er kommet ganske langt og. ATM må jeg date en homo-mann for noe undercover-opplegg eller noe i den duren :P Har bare utsatt det hele tiden med å gjøre andre oppdrag. Har nå tilgang til Manhatten og den lille øya, er bare øya til venstre jeg ikke kan besøke foreløpig. Ble just ferdig med et oppdrag der jeg skulle knerte en forretningsmann og stjele en mikrobrikke fra han. Tror det oppdraget var for Little Jakob eller han D-fyren. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Kjøpte meg spillet i går og har spillt rundt 12 timer siden da. Er kommet ganske langt og. ATM må jeg date en homo-mann for noe undercover-opplegg eller noe i den duren :P Har bare utsatt det hele tiden med å gjøre andre oppdrag. Har nå tilgang til Manhatten og den lille øya, er bare øya til venstre jeg ikke kan besøke foreløpig. Ble just ferdig med et oppdrag der jeg skulle knerte en forretningsmann og stjele en mikrobrikke fra han. Tror det oppdraget var for Little Jakob eller han D-fyren. Du skal jo bare drepe han da.. hehe Selv så sliter jeg med ett oppdrag :S der du skal rane banken. Purk allover jo :S:S noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Bank-oppdraget så er det lurt å gjemme seg og generelt være lur. får godt betalt da, 250000dollar ;) Selv så slet jeg med det oppdraget i det varehusen der man skulle redde Roman fra Mafiagutta. Kom meg opp til Roman 5 ganger, to ganger ble han skutt, to ganger kjørte jeg på en gassflaske med bilen (poff) og den siste så gikk jeg og fant en annen bil. Mellom dette så "fant" jeg haugevis med andre gassflasker og jeg tror jeg prøvde det oppdraget en 10 ganger før jueg fikk det til. Moral: Skyt gassflasker fra minst ti meters hold, og unngå dem om du kan. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Bank-oppdraget så er det lurt å gjemme seg og generelt være lur.får godt betalt da, 250000dollar ;) Selv så slet jeg med det oppdraget i det varehusen der man skulle redde Roman fra Mafiagutta. Kom meg opp til Roman 5 ganger, to ganger ble han skutt, to ganger kjørte jeg på en gassflaske med bilen (poff) og den siste så gikk jeg og fant en annen bil. Mellom dette så "fant" jeg haugevis med andre gassflasker og jeg tror jeg prøvde det oppdraget en 10 ganger før jueg fikk det til. Moral: Skyt gassflasker fra minst ti meters hold, og unngå dem om du kan. Problemet er når jeg må kjøre tilbake til huset til packie.. slitsom purk :P den men roman tok jeg på første :P Men hvem drepte du? playboy eller han andre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Problemet er når jeg må kjøre tilbake til huset til packie..slitsom purk :P Men hvem drepte du? playboy eller han andre? Pay n' Spray! Men hvem jeg drepte? Hva slags oppdrag? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stain Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Pay n' Spray! Men hvem jeg drepte? Hva slags oppdrag? Tror ikke det var ett oppdrag, jeg måtte bare drepe playboy x eller han dwain eller hva han het.. de ville drepe hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daruu Skrevet Mai 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2008 Fint med masse spoilers -_-! Siter - 1989 Volvo 740 GL - Brukis - 1977 Volvo 244 DL - Orginalare, under restaurering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg