thor_no Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 vet lite om den generelle tilstanden den har stått ca 7 år den gikk greit uten tegn til blårøyk da den ble demontert fra bil. forgasseren som sitter på er det som var standard på slutten av 70 tallet. gutta hos vag antydet at den med den forgasseren som var satt på ville den ha ca 90 hk.vil tro at en 45 mm veber ville gjøre susen :D. jeg skal laste av 302'n på lørdag så du kan godt ta deg en tur da. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Originally posted by thor_no vet lite om den generelle tilstanden den har stått ca 7 år den gikk greit uten tegn til blårøyk da den ble demontert fra bil. forgasseren som sitter på er det som var standard på slutten av 70 tallet. gutta hos vag antydet at den med den forgasseren som var satt på ville den ha ca 90 hk.vil tro at en 45 mm veber ville gjøre susen :D. jeg skal laste av 302'n på lørdag så du kan godt ta deg en tur da. Den er grei... Sender deg en PM nærmere helga jeg... Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 pass så ikke motoren har satt seg da.. du har vel snurra den et par ganger i løpet av de 7 åra? Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Desember 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 jada . jeg var faktisk så sent som i går nede å turnet den. den fikk forøvrig en god skvett olje i hver sylinder den gangen den ble tatt ut. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2003 bra det er flere enn meg som tar vare på de motorene jeg setter bort ;) Er så dumt med dem som tror at de passer seg selv der de står.. Trenger jo pleie :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf_power Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Hva er prisen nå?Er intressert har motoren gått langt? Og hvor står den??? mvh.Magnus Siter No real power! Just turbo shit!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Januar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2004 Originally posted by golf_g60power Hva er prisen nå?Er intressert har motoren gått langt? Og hvor står den??? mvh.Magnus 799,-. aner ikke. jevnaker Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 mase mase. jeg har'n ennå. Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by thor_no mase mase. jeg har'n ennå. You Got PM ! ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thor_no Skrevet Januar 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2004 Originally posted by Lethal You Got PM ! ;) det har du også :) Siter thor 1934 ford fordoor. 2000 skoda oktavia110 tdi. 2006 passat 4wd 140 tdi. Dear Tequila: We had a deal. You were supposed to make me sexier, smarter and a better dancer. But I saw the video. And I think we need to talk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z10an Skrevet Januar 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2004 Kunne vært interresant.... men skulle hatt innspruten også... blir vel også litt langt å hente i jevnaker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Januar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2004 SOLGT! :D Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg