MINIPEDDY Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hei bare lurte på om det er noen som har noen erfaringer med å kjøre til sverige og foreta reprasjoner/service der, mye å spare på det eller? Grunnen til at jeg spør er at jeg skal til sverige i sommer og har en del karoseri arbeid på bilen. Lurte på om jeg skulle kombinere dette med ferien. Noen som har noen råd eller tips ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hei bare lurte på om det er noen som har noen erfaringer med å kjøre til sverige og foreta reprasjoner/service der, mye å spare på det eller? Grunnen til at jeg spør er at jeg skal til sverige i sommer og har en del karoseri arbeid på bilen. Lurte på om jeg skulle kombinere dette med ferien. Noen som har noen råd eller tips ? Kjenner flere med v70/xc70/90 som tar alt av servicer i sverige og sparer en del på det. Vet ikke hvordan prisene på karosseriarbeid er men tviler på at det er dyrere enn i norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joamort Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 får legga ferien innom polen og få d fiksa der :-) Siter Volvo Amazon 1967.... Bygger Volvo Amazon 1970.... krajsa volvo 240 1990.... ombygd til grill tilhengar volvo 240 1986.... bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hodetunderarmen Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 105000 service i sverige 2800 sek, norge 4800sek. dette var priser desember 2007, begge hos Volvo-verksteder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 dette sparer du penger på. norge har de (nest?) billigste bilene ut fra fabrikk pga. våre syke avgifter. denne lave fortjenesten må de dekke inn igjen i norge på delepriser og pris på verkstedtjenester (arbeid og materiell) sverige derimot, har ingen avgifter på nybilkjøp og da er det lettere å ta seg bedre betalt for bilen og så er det mye billigere å kjøpe deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg