bache Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Som overskriften sier lurer jeg på hvilken forsterker jeg burde kjøpe til min JL 10W7 subwoofer Det beste valget hadde vel vært "denne"Bare lurer på om jeg kan komme billigre ut av det ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 billig drit til den subben der blir ikke vellykka! OG i tillegg burde du virkelig finne batteri og ting som kan levere strøm til herligheten! GROM bassær, men veldig strømkrevende! Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 monterte selv en Hifonics BXi 2006D på 12`ern i W7 Serien og det funket bra, Hifonics BXi 1606D holder sikkert til 10" Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blogz Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 monterte selv en Hifonics BXi 2006D på 12`ern i W7 Serien og det funket bra, Hifonics BXi 1606D holder sikkert til 10" 2x80amp er bra men ikke altfor mye akkurat. Det vil jo virke ,for all del!, men jeg liker ordet "headroom". Siter What good is your 400bhps and sportsuspension when the road is gone due to global warming? Gotta have a big car for that... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 700-800w holder i lange baner til 10w7 Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bache Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 billig drit til den subben der blir ikke vellykka! OG i tillegg burde du virkelig finne batteri og ting som kan levere strøm til herligheten! GROM bassær, men veldig strømkrevende! Er ikke ute etter no billig drit, ville bare se på andre alternativer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg