jir63 Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har den litt uvanlige 100hk-varianten av 1,9 TDI motoren og ønsker å fra ut litt mer av den. Snakket med BSR/Autopower (PPC) som desverre ikke kunne levere til min motor. Er det noen som har gode forslag? Hva må jeg forvente å betale? Hva kan jeg forvente å få? (hk/nm) Bor i Trondheim så eventuelle forhandlere rundt her hadde vært bra men ikke et "must".. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerknez Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 Jeg har den litt uvanlige 100hk-varianten av 1,9 TDI motoren og ønsker å fra ut litt mer av den. Snakket med BSR/Autopower (PPC) som desverre ikke kunne levere til min motor. Er det noen som har gode forslag? Hva må jeg forvente å betale? Hva kan jeg forvente å få? (hk/nm) Bor i Trondheim så eventuelle forhandlere rundt her hadde vært bra men ikke et "must".. Tja... hvis du har manuell gir... så kan du vel lett få 140HK'er til denne ved hjelp av chip. Siter www.bjerknez.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jotne Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Bruker RaidHP, meget godt fornøyd. http://www.raid-rdi.com/dokumente/raid_Typenliste_Steuerger%e4te.pdf 100HK/240nm gir 130HK/290nm Stor forskjell med og uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg