Gå til innhold

Stene's Audi A4 1.8T (NY: Styling)

Ranger emnet

stene

Anbefalte innlegg

Folkens, gidder noen å ta en ca takst på bilen min? Da med nye 18'' rs4, ikke 16 som står på nå. 0 galt, byttet alle opphengskuler, servicehefte, olje per 5000km. Chip. El vindu. Klima. Varme i seter. stort musikk anlegg. Facelift lykter med xenon. + følger med diodebaklykter i tilegg til sota facelift baklykter. Alt er strøkent innvendig + utvendig. 160 000km.

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal shine den opp og selge mot høsten tenkte jeg =)

Vil ha no rask å kjøre med i vinter, patrol eller noe =D

Også kanskje en strøken Audi Quattro til våren =)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal shine den opp og selge mot høsten tenkte jeg =)

Vil ha no rask å kjøre med i vinter, patrol eller noe =D

Også kanskje en strøken Audi Quattro til våren =)

Høres gooooodz ut!:)

Har du fått gjort noe med bildet?;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Æsj, orker ikke betale 200kr for blinklys!!:P Ingen som ser det oransje når jeg kjører med xenon uansett, er ikke no stress for min del ;) Men skal bytte ut alle 5w pærene i angeleyes. Blir dyrt, men det er verdt det! Vikke ha gule!:P

Har du bytta ut pærene? Jeg synes ringene lyser for svakt og tenkte jeg skulle bytte pærene jeg også. Kanskje no xenon-match hadde blitt kult? eneste kjipe er at jeg trenger isåfall 16 pærer :( blir penger av slikt.. og arbeid å skifte..

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bytta ut pærene? Jeg synes ringene lyser for svakt og tenkte jeg skulle bytte pærene jeg også. Kanskje no xenon-match hadde blitt kult? eneste kjipe er at jeg trenger isåfall 16 pærer :( blir penger av slikt.. og arbeid å skifte..

høres ut som vi har samme patent i angeleyesa, jeg har også 16 stk, er det pærer med glassokkel som er 4-5mm dere også har ja?

dere må isåfall si hvor de har å få kjøpt slike. så vel at de hadde noen led lys som skulle være hvite men kosta rundt 130kr paret 1000kr blir litt i dyreste laget...

war btw på dioder.no;)

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant dioder med samme sokkel på ebay til ca 10kr stk inkl frakt, men hvor bra dette blir er jeg usikker på... leds lyser kanskje for mye 'rett fram'. kanskje ikke ringene blir skikkelig opplyst hele veien rundt da

du sier noe der, det har jeg ikke tenkt på...

er vel ikke mulig å lage xenonmatch i så små størrelser:x

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, de har xenonmatch også i samme sokkel, men dette blir dyrere igjen. tror det var rundt 60kr pr par, så da blir det jo en del kroner når man trenger 16 stk.. MEN jeg fant noen diodepærer i riktig sokkel som har 4 dioder til sidene og 1 rett frem. Kanskje dette kunne vært noe..? Billige var de og.

De selges i 10pakninger, så man får 20 stk for ca 200kr inkl frakt. Dette kunne kanskje vært noe å prøve på...

eBay Motors: 10 x 194 168 W5W 5-LED WHITE Refractor Wedge Bulbs 12V (item 190216651444 end time Apr-24-08 18:35:20 PDT)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider