Gå til innhold

Stene's Audi A4 1.8T (NY: Styling)

Ranger emnet


stene

Anbefalte innlegg

joda, de har xenonmatch også i samme sokkel, men dette blir dyrere igjen. tror det var rundt 60kr pr par, så da blir det jo en del kroner når man trenger 16 stk.. MEN jeg fant noen diodepærer i riktig sokkel som har 4 dioder til sidene og 1 rett frem. Kanskje dette kunne vært noe..? Billige var de og.

De selges i 10pakninger, så man får 20 stk for ca 200kr inkl frakt. Dette kunne kanskje vært noe å prøve på...

 

eBay Motors: 10 x 194 168 W5W 5-LED WHITE Refractor Wedge Bulbs 12V (item 190216651444 end time Apr-24-08 18:35:20 PDT)

ja de så bra ut,de vil jeg ha:D

kan man kjøpe på ebay uten kort? oppkrav??

har aldri kjøpt fra ebay, noe jeg må tenke på??

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ok hva er det slags konto?

konto i usa eller? konto som jeg overfører penger til?

er det vanskelig å skaffe meg en slik?

OG blir prisen den samme som står der når man har regnet om kursen, kiipt hvis ting plutselig blir mye dyrere??

dere skjønner at jeg ikke har gjort dette før, hehe:D :x

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paypal er en slags "nettbank". Den blir et mellomledd mellom deg og selger. Så da trenger du ikke sende avgårde kortnummer til alle verdens kanter. Så du registrer et kort hos paypal som da igjen belaster kontoen din. Ikke selger. Ebay har vel også en avtale med paypal. Du betaler det tingen koster. Ikke noe mer mener jeg. I så tilfelle er det snakk om øre. Men det står vel mer på paypal.com

A4 avant 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paypal er en slags "nettbank". Den blir et mellomledd mellom deg og selger. Så da trenger du ikke sende avgårde kortnummer til alle verdens kanter. Så du registrer et kort hos paypal som da igjen belaster kontoen din. Ikke selger. Ebay har vel også en avtale med paypal. Du betaler det tingen koster. Ikke noe mer mener jeg. I så tilfelle er det snakk om øre. Men det står vel mer på paypal.com

 

ok;)

takker og bukker:D

EirikA4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.paypal.com

beste måte å handle på ebay...

Når du har registrert konto der med et kort knyttet til kontoen er alt du trenger å gjøre for å handle på ebay klart. bare å trykke buy, skrive et brukernavn og passord og godkjenne beløp etc. pengene blir trukket fra konto og du får varen i posten ca 10-12 dager etter (vanligvis)

Addicted to Ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bytta ut pærene? Jeg synes ringene lyser for svakt og tenkte jeg skulle bytte pærene jeg også. Kanskje no xenon-match hadde blitt kult? eneste kjipe er at jeg trenger isåfall 16 pærer :( blir penger av slikt.. og arbeid å skifte..

 

nei æsj.. jeg satte på blå pærehetter jeg.. Til jeg får råa til blå halogenpærer, eller dioder.. vi får se =)

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare... hvilke penger???

I dag smekka jeg på noen skinnende nye feeete felger og splitternye dekk;) Røde caliptere og! Har vært borte fra forumet en stund nå... Og btw, i got to say.. senking i tr.city er umulig. Da må jeg kjøre så rolig.. det er ork! ;) Men slenger ut noen saftige bilder av bilen min imorra, om været er godt =)

Har polert _litt_ også... ikke no storjobb enda.. venter til mai med å finpusse kjærra ;) Mangler litt småtteri på den enda da.. men det blir fiksa ;) Gla for at folk snur seg etter bilen min, det er fint det. Har fortsatt planer om å selge den mot høsten og forberede ny bil for vintern, en større bil =D ;D

Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis

|Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår