Gå til innhold

Jean Daniél`s A4 B6 Avant 02

Ranger emnet


JeanDaniél

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gi meg 3 gode grunner til å ikke kjøpe en Touran, og hvorfor skulle det ikke bli Show med Touran?

 

Du bruker vel heller penger på Knekkebrød du :)

 

Fordi Touran er og blir en firmabil/familebil/jobbil, ingen bruksbil for en ungdom. Hadde heller hatt fem seter, enn stort lastevolum når jeg vet jeg ikke har bruk for det. Har du?

 

Kult å møte noen kompiser i byen som vil sitte på; "Ja, men en om gangen" :op:

 

Kjøper heller knekkebrød (forøvrig uten stor K) for de penga ja :op:

 

Blir skuff å være på VW-forumet da.

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi Touran er og blir en firmabil/familebil/jobbil, ingen bruksbil for en ungdom. Hadde heller hatt fem seter, enn stort lastevolum når jeg vet jeg ikke har bruk for det. Har du?

 

Kult å møte noen kompiser i byen som vil sitte på; "Ja, men en om gangen" :op:

 

Kjøper heller knekkebrød (forøvrig uten stor K) for de penga ja :op:

 

Blir skuff å være på VW-forumet da.

 

Hehe å det snakker du om som kjører golf!!? Da er det vel litt mer MANDIG å kjøre en rå Touran etter mitt syn. Skal ikke kjøpe bil etter kompisenes behov, å hvis alle hadde kjørt rundt i like biler så hadde det vært usansynlig kjedelig å vist seg i bilen. Synes du det er skuff på VW-forumet da Wasa? Hehe kan ikke kjøpe bil etter hvilket forum en vil yte litt, men etter hvilken bil en skal rulle i:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe å det snakker du om som kjører golf!!? Da er det vel litt mer MANDIG å kjøre en rå Touran etter mitt syn. Skal ikke kjøpe bil etter kompisenes behov, å hvis alle hadde kjørt rundt i like biler så hadde det vært usansynlig kjedelig å vist seg i bilen. Synes du det er skuff på VW-forumet da Wasa? Hehe kan ikke kjøpe bil etter hvilket forum en vil yte litt, men etter hvilken bil en skal rulle i:)

 

Hehe, synes da golf er tøffere bil en touran! Hva du legger i mandig vet jeg ikke, men helt riktig at touran er en gubbebil, i motsetning til golf, som er ungdomsbil. Så vidt jeg vet er JD fortsatt ungdom :op:

 

Var bare et eksempel som peker på at han bare har et sete ledig, noe jeg er sikker på han vil angre på minst en gang. Tror du ikke?

Også er det derfor vi har styling, for at bilene skal bli forskjellige:)

 

Ja, jeg synes ikke det skjer så mye der, hvertfall ikke som på audi-forumet :op: Ikke at det plager med nevneverdig men.

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For alt du vet er det jo mulig han har kjøpt golfen for en grunn ;)

 

Ja, rett og slett fordi jeg skulle ha en billigere bil, men med mye utstyr og 4x4. Og det har jeg fått :) Og er fornøyd med det :D

Ingen hunkjønn innblandet:Devil:

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, synes da golf er tøffere bil en touran! Hva du legger i mandig vet jeg ikke, men helt riktig at touran er en gubbebil, i motsetning til golf, som er ungdomsbil. Så vidt jeg vet er JD fortsatt ungdom :op:

 

Var bare et eksempel som peker på at han bare har et sete ledig, noe jeg er sikker på han vil angre på minst en gang. Tror du ikke?

Også er det derfor vi har styling, for at bilene skal bli forskjellige:)

 

Ja, jeg synes ikke det skjer så mye der, hvertfall ikke som på audi-forumet :op: Ikke at det plager med nevneverdig men.

 

Jeg tenkte mer matcho:) Men for all del, golfen er en ikke dumt valg og du har nok fått mye bil for pengene. Min x-dame (flyttet ut sist mandag ;)) har en golf 4 og det var en god bil å kjøre og alt det der. Når du nevner ungdomsbil så er det nice av JD å vurdere gå over på en Touran som han vil gjøre til sin egen, da snakker vi anderledes og stilig ungdomsbil, i mine øyne=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, her er en Touran 2008 mod. med TDI og det meste av utstyr som jeg NESTE holdt på å kjøpe i mai, den var rett og slett rå. Da var den enda mer senket en det som vises på bildet og hadde orginal Votex frontlippe fra VW.

 

Edit: Skulle få den for den nette sum av 215 000 kr. Den lippa som ikke er satt på på bildet gjorde sinnsykt mye. (nei, ikke meg på bildet)

 

Touran20081.jpg

Endret av Spagarage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SATAN! Den der er jo helt RÅ!!!:)!

 

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å blande seg en gang, om man har Golf, Touran, Scirocco, Polo OSV samme faen vel?

 

Folk kjøper bil etter ens behov, det gjør hvertfall jeg.

 

Jeg har ikke bruk for 5seter derfor kjøper jeg heller vare og betaler når familie kommer 100k for å få baksetene i.

 

En Touran er en fantastisk bil, comforten, utseende og utstyr gjør den levende frekk. Til de som aldri har sett en pen eller kul Touran, vent å se;)

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår